Det største ønske

Ja, det smaker litt smått rart av salvie teen. Jeg tenkte på oregano når jeg drakk den.. :)
:) Er jo ikke en typisk te man drikker til vanlig tenker jeg. Men hva man gjør for å få en liten spire i magen ;)

Nei, er nok ikke det.
Mener det er står passer godt til noen mattyper som krydder også :)
Leste bakpå pakken jeg kjøpte at det var bra til mat, forskjellig kjøtt og til salat. Trodde jeg først hadde kjøpt feil pakke med salvie, men det er jo det samme. Blir jo å drikke bare frem til EL, så det skal jeg nok klare :D Får pøse på med suketter og melk, så kanskje det døyver litt smaken :hilarious:

Leste bakpå pakken jeg kjøpte at det var bra til mat, forskjellig kjøtt og til salat. Trodde jeg først hadde kjøpt feil pakke med salvie, men det er jo det samme. Blir jo å drikke bare frem til EL, så det skal jeg nok klare :D Får pøse på med suketter og melk, så kanskje det døyver litt smaken :hilarious:

Hehe. Ja, du får teste det.
Jeg syntes det heldigvis bare var kjedelig smak. Men jeg hadde også ikke i så mye som vanlig.
Lettere å drikke det da. Også tror jeg jeg brukte for mye første pp jeg prøvde det. For da var jeg svimmel i over en uke.. :hilarious: hehe

Last edited:
Hehe. Ja, du får teste det.
Jeg syntes det heldigvis bare var kjedelig smak. Men jeg hadde også ikke i så mye som vanlig.
Lettere å drikke det da. Også tror jeg jeg brukte for mye første pp jeg prøvde det. For da var jeg svimmel i over en uke.. :hilarious: hehe
Jeg tror jeg tok litt for mye oppi, så får legge i litt mindre neste gang. Noe av teen var så smått at det falt gjennom sila, så den siste slurken var litt sandete :p neste gang så får jeg helle ut siste rest i koppen så slipper å få "sand" i munnen :hilarious:

Jeg tror jeg tok litt for mye oppi, så får legge i litt mindre neste gang. Noe av teen var så smått at det falt gjennom sila, så den siste slurken var litt sandete :p neste gang så får jeg helle ut siste rest i koppen så slipper å få "sand" i munnen :hilarious:

Hehe. Er nok smart det.
Jeg gjorde det samme. Også lot jeg teen "lande" litt før jeg drakk den. Liker ikke å tygge te rester :p

Hehe. Er nok smart det.
Jeg gjorde det samme. Også lot jeg teen "lande" litt før jeg drakk den. Liker ikke å tygge te rester :p
Nei det blir bare helt feil :laughing002

Jeg tror jeg tok litt for mye oppi, så får legge i litt mindre neste gang. Noe av teen var så smått at det falt gjennom sila, så den siste slurken var litt sandete [emoji14] neste gang så får jeg helle ut siste rest i koppen så slipper å få "sand" i munnen :hilarious:
Bruk te-papir istedenfor sil så slipper du sånt! [emoji16] det ser ut som en papirsokk!

Bruk te-papir istedenfor sil så slipper du sånt! [emoji16] det ser ut som en papirsokk!
Hvor får man tak i det? Vanlig matbutikk? Det var jo et lurt tips :)

I dag var vi innom helsekosten og kjøpte inn litt forskjellig te. Glemte å putte lakristeen i handlekurven, så får kjøpe det en annen gang :) Tok litt tips fra bl.a te-tråden og endte opp med en lett blanding.
Prøvde Rooibos teen i kveld. Luktet kanel og litt røkelse på en måte. Var litt annerledes smak, men grei smak :) :coffee2

Vis vedlegget 224124 Vis vedlegget 224125

NÅ må det jo bare bli! :dance018

PP16 - CD10

Endelig kom det høy på monitoren :) Blir spennende å se om jeg får max denne pp eller ikke. Negativ EL strimmeltest. Hatt litt stikninger rundt eggstokkene. Tempen gikk litt opp, men testet litt sent i dag, 1,5 time senere enn normalt. Får teste ut alarmen på fitbit klokka mi så jeg våkner til rett tid :p Blir jo litt kluss når det er fridager/helg og mannen ikke våkner tidlig for å gå på jobb :D

Glemte å drikke te i går, var litt for opptatt, så får drikke litt i dag :)

Edit: I dag fikk jeg drukket en kopp salvie te og en kopp lakris te :)

IMG_5988.JPG IMG_5992.JPG IMG_5824.jpg

Last edited:
I dag var det meldt sol og blå himmel. I steden var det mye hvite skyer og til slutt kom det en liten regnskur. Skulle jo grille i dag men fristet ikke noe når været var som det var. Men heldigvis på kvelden klarnet det opp, så vi fikk testegrillet før vi griller skikkelig i morgen med ektra tilbehør. I kveld ble det sliders og noen pølser :)
IMG_5998.JPG

PP16 - CD10

Endelig kom det høy på monitoren :) Blir spennende å se om jeg får max denne pp eller ikke. Negativ EL strimmeltest. Hatt litt stikninger rundt eggstokkene. Tempen gikk litt opp, men testet litt sent i dag, 1,5 time senere enn normalt. Får teste ut alarmen på fitbit klokka mi så jeg våkner til rett tid :p Blir jo litt kluss når det er fridager/helg og mannen ikke våkner tidlig for å gå på jobb :D

Glemte å drikke te i går, var litt for opptatt, så får drikke litt i dag :)

Edit: I dag fikk jeg drukket en kopp salvie te og en kopp lakris te :)

Vis vedlegget 224369 Vis vedlegget 224370 Vis vedlegget 224371

Supert at du liker lakris da! :P

I dag var det meldt sol og blå himmel. I steden var det mye hvite skyer og til slutt kom det en liten regnskur. Skulle jo grille i dag men fristet ikke noe når været var som det var. Men heldigvis på kvelden klarnet det opp, så vi fikk testegrillet før vi griller skikkelig i morgen med ektra tilbehør. I kveld ble det sliders og noen pølser :)
Vis vedlegget 224402

Ble det grilling med et brak i dag? :D Og hva endte på grillen?

Supert at du liker lakris da! :p

Ble det grilling med et brak i dag? :D Og hva endte på grillen?
Helt perfekt at jeg liker det ;) Må bare huske å ikke drikke etter EL. Blir mange halve pakker med div te liggende igjen :p

I dag ble det litt av det samme som i går, men det ble også store hamburgere og grønnsaker til. Var kaldt i dag også, men blå himmel :)

IMG_6019.JPG

Helt perfekt at jeg liker det ;) Må bare huske å ikke drikke etter EL. Blir mange halve pakker med div te liggende igjen :p

I dag ble det litt av det samme som i går, men det ble også store hamburgere og grønnsaker til. Var kaldt i dag også, men blå himmel :)

Vis vedlegget 224448

Mmm... Så ut som superdigg grillmat! Ble ikke grillings på oss, selv om både været og tempen var absolutt til rettelagt. Ble middag hos svigers i stedet, fordi vi fikk slekt på besøk sørfra. Men ble kylling uansett i dag, selv om den ikke ble langtidsstekt på grillen. ;)

Spennende å se når EL blir på deg i disse dager!

Back
Topp