Det største ønske

Så dumt at det ikke gikk! [emoji22]
Masse lykke til med neste pp![emoji173] Godt å vite at man får hjelp hvis det ikke går av seg selv i alle fall [emoji4]
Takk :Heartred Ja veldig godt å vite at man kan få hjelp :)
 
Har jo store ønsker og håp om før sommer men lite trolig, og hvis jeg skal gjennom en lap, så blir det sikkert ikke det...
Klem

Nei, helsevesenet tar jo ofte litt tid, dessverre :( Usj.

Hvorfor må du forresten det, hvis det er lav AHM som er årsaken? Eller er de ikke sikre?
 
TR har fremdeles ikke kommet... Murringene kommer og går litt, og jeg tenker "nå kommer TR" men ingenting. Forrige pp kom den ikke før kl 19 IKM, når jeg bruker å få den på morgenen. Nå er vi lenge over den tiden. Var så sikker på at TR kom i løpet av dagen at jeg skrev inn TR på monitoren... Har fremdeles noen timer på meg at det blir riktig :p Skjer det ingenting i løpet av kvelden/natta så blir det ny g-test i morgen :) Hadde jo vært perfekt hvis dette hadde vært festemurringer :D Har fremdeles veldig trykk i den ene siden. Så da har "the waiting game" begynt :p
 
Nei, helsevesenet tar jo ofte litt tid, dessverre :( Usj.

Hvorfor må du forresten det, hvis det er lav AHM som er årsaken? Eller er de ikke sikre?
Det tenkte jeg på også, men kanskje de bare vil sjekke for sikkerhetsskyld... At alt er åpent og sånt. Lav AMH og uregelmessige EL fikk jeg beskjed om, så fikk da beskjed om at IVF var den veien det gikk. Men har jo et håp om at vi klarer det selv, selv om det ikke er et stort håp.
 
Det tenkte jeg på også, men kanskje de bare vil sjekke for sikkerhetsskyld... At alt er åpent og sånt. Lav AMH og uregelmessige EL fikk jeg beskjed om, så fikk da beskjed om at IVF var den veien det gikk. Men har jo et håp om at vi klarer det selv, selv om det ikke er et stort håp.

Kanskje det hadde gått an å skippe lap? Da hadde dere jo kommet i gang tidligere?

Mannen hadde ikke tatt sædprøve ennå? Håper alt er tiptop der, da :)
 
Kanskje det hadde gått an å skippe lap? Da hadde dere jo kommet i gang tidligere?

Mannen hadde ikke tatt sædprøve ennå? Håper alt er tiptop der, da :)
Mannen har ikke tatt prøven enda nei, blir nå snart håper jeg , venter på innkalling. Kan hende at de hopper over lap. De ser vel kanskje over prøvesvarene igjen og ser hva som er best.
 
PP16 - CD1

Da kom TR i dag, en dag forsent. Tempen hadde droppet enda litt når jeg testet så den var ventet. Sovnet igjen og våknet kl 9 med kramper. Da var denne pp over og vi entrer ny pp. I dag blir det å sitte i godstolen med varmeflaska og kose meg med TV og litt snop, som trøst ;)
 
Så leit spiren ikke satt på siste PP... :( Kos deg som best i helga med mannen og lad opp batteriene til en ny PP.

Det blir bra til slutt! Hold fast på ønsket, drømmen og håpet, selv når det butter imot som verst, stormen herjer og ser ut til ingen ende vil ta! Vi er mange som slår følge med deg langs veien mot mål, og der venter oss gull og grønne skoger - for real!!! :flower

Sender deg mange gode klemmer! :Heartred
 
Siden TR kom så kan jeg i dag med god samvittighet kose meg med pepsi max og masse snop :p
IMG_5884.JPG
 
PP16 - CD1

Da kom TR i dag, en dag forsent. Tempen hadde droppet enda litt når jeg testet så den var ventet. Sovnet igjen og våknet kl 9 med kramper. Da var denne pp over og vi entrer ny pp. I dag blir det å sitte i godstolen med varmeflaska og kose meg med TV og litt snop, som trøst ;)

Så synd :(
 
Så leit spiren ikke satt på siste PP... :( Kos deg som best i helga med mannen og lad opp batteriene til en ny PP.

Det blir bra til slutt! Hold fast på ønsket, drømmen og håpet, selv når det butter imot som verst, stormen herjer og ser ut til ingen ende vil ta! Vi er mange som slår følge med deg langs veien mot mål, og der venter oss gull og grønne skoger - for real!!! :flower

Sender deg mange gode klemmer! :Heartred
Takk for koselig melding snuppa :Heartred
Gir ikke opp og snart er vi i gang med ny pp og håper det sitter snart. Til slutt må jo vi sitte med et lite nurk :)
Stor klem :Heartpink
 
Back
Topp