Absolutt innafor! [emoji4] Heier videre på deg! [emoji173][emoji173]Siden TR kom så kan jeg i dag med god samvittighet kose meg med pepsi max og masse snop [emoji14]
Vis vedlegget 223671
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt innafor! [emoji4] Heier videre på deg! [emoji173][emoji173]Siden TR kom så kan jeg i dag med god samvittighet kose meg med pepsi max og masse snop [emoji14]
Vis vedlegget 223671
PP16 - CD1
Da kom TR i dag, en dag forsent. Tempen hadde droppet enda litt når jeg testet så den var ventet. Sovnet igjen og våknet kl 9 med kramper. Da var denne pp over og vi entrer ny pp. I dag blir det å sitte i godstolen med varmeflaska og kose meg med TV og litt snop, som trøst
Det har jeg virkelig gjort i dagFår kose deg med tv og snop, koble tankene på noe annet.
Så deilig at tr er på vei bort Kjenner meg igjen i at krampene er slitsomme i lengden!PP16 - CD3
Ser ut til at TR begynner å pakke sammen. Krampene har vært veldig vonde når de var her, men heldigvis ikke så mange av de. Men ikke de store blødningene man skulle trodd mht krampene. Igår hadde jeg også litt kramper som kom og gikk. Tenkte at nå må jeg ta en smertestillende, men så ble krampene borte. Etter noen timer sånn frem og tilbake så tok jeg en tablett bare for å få litt ro, blir slitsomt i lengden. Ligger her med småkramper som forhåpentlig gir seg snart.
Snart klar for å begynne med EL testing. Håper monitoren finner EL denne gangen... Har hatt et par dager fri fra temping også så begynner vel med det i morgen.
Takk Krampene er ikke noe kjekt å ha, kunne godt vært litt snille kramper, eller ingen kramperSå deilig at tr er på vei bort Kjenner meg igjen i at krampene er slitsomme i lengden!
Masse lykke til denne pp, måtte spira sitte denne gangen!
Var veldig deiligSå deilig med en tur i fint vær. [emoji4] Her har det snødd og sluddet hele dagen ️️[emoji300]️brrr
Ja, det håper jeg også! Var så innstilt på vår [emoji4][emoji258][emoji272]Var veldig deilig
Sånn vær hadde vi i går, av og på. Snødde så mye i går kveld at det lå på bakken til i dag tidlig. Sola smeltet det bort heldigvis. Håper snøen forsvinner snart for dere også.
I dag har jeg gjort storhandel av te blir å drikke til den store gullmedaljeSpennende å følge med! Fikk lyst på te av å lese innlegget [emoji14]
PP16 - CD8
Tredje dag med monitor denne syklusen. Fremdeles lav. Skal teste med strimmeltest denne pp også for å være sikker, begynner med det på søndag. Kjenner litt rare stikk i livmorområdet på en måte. Har trykk på venstre side som vanlig Tempen er på vei ned. Fremdeles mange dager til EL.
Drakk en kopp lakriste til frokosten, og akkurat drukket en kopp salviete. Den teen var spesiell smak på ja... kan ikke si at jeg koste meg med en kopp te. Smakte mer som krydder (som det jo er )
Handlet inn tester til monitoren i dag, siden det er 40% på komplettapotek
Vis vedlegget 224241 Vis vedlegget 224242 Vis vedlegget 224243
Vis vedlegget 224240