Æææ skjønner ikke at du klarer å la være å teste [emoji85][emoji28] gleder meg til å se i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen har vært så høy de to siste pp også og det har ikke vært noe... Men blir spennende å se om det er noe på testen i morgen eller om TR lar vente på segTempen er jo fortsatt langt over CL Gleder meg til testen din i morgen
Det har vel seg at jeg har ikke den største trua lenger Men får se i morgenÆææ skjønner ikke at du klarer å la være å teste [emoji85][emoji28] gleder meg til å se i morgen
Det har vel seg at jeg har ikke den største trua lenger Men får se i morgen
Sovet veldig godt men hjalp ikke på tempen for den stupte og negativ test.God morgen. Sovet godt?
Nå må du våkne og teste
nei nei nei Skulle jo klaffe denne pp. Når skulle du tilbake til gyn?Sovet veldig godt men hjalp ikke på tempen for den stupte og negativ test.
Ja håpte jo sånn at det skulle gå bra men det gikk ikke. Nå blir det 2018 baby, når enn det måtte bli.nei nei nei Skulle jo klaffe denne pp. Når skulle du tilbake til gyn?
Tenker du å ringe å etterlyse disse innkallingen til prøvene da?Ja håpte jo sånn at det skulle gå bra men det gikk ikke. Nå blir det 2018 baby, når enn det måtte bli.
Skal ikke tilbake dit tror jeg, ikke noe time. Venter på innkalling til mannens prøve. Skulle da ringe inn og si ifra så de får satt meg opp på time til lap. Og så går turen til St.Olav etter det, til forsamtale og IVF. Var visst den eneste veien å gå hvis vi ikke klarer det selv. Ikke noe å gjøre når egglageret er så lite og uregelmessig el.
Var inne sist for 2 uker siden. Ble fortalt da at det blir etter påske, men det må være minst 7-10 stk som skal ta test for at de skal teste her på sykehuset (Tror det kommer en fra Tr.heim hver 3. mnd ca for å sjekke prøvene). Kan hende vi etterlyser snart. Gyn fortalte at de hadde innkalt 15 stk til testing i november, og under halvparten dukket oppTenker du å ringe å etterlyse disse innkallingen til prøvene da?
Er vell en stund siden du var der nå?
Sender deg forresten en god BAMSEKLEM
hæ? ikke dukke opp???Var inne sist for 2 uker siden. Ble fortalt da at det blir etter påske, men det må være minst 7-10 stk som skal ta test for at de skal teste her på sykehuset (Tror det kommer en fra Tr.heim hver 3. mnd ca for å sjekke prøvene). Kan hende vi etterlyser snart. Gyn fortalte at de hadde innkalt 15 stk til testing i november, og under halvparten dukket opp
Er vel noen som får kalde føtter tenker jeg...hæ? ikke dukke opp???
Bor du litt ute i distriktet siden de ikke sjekker oftere?
PP15 - CD28 - 12DPO (PP16 - CD1)
Da har jeg testet både med strimmel og monitor. Begge var så blenda Tempen gjorde et stup i dag også så da er det bare å forberede seg på ny pp. Ingen TR enda, men kjenner krampene begynner å ta seg opp. Dumme kroppen som ikke vil spille på lag Gir ikke opp, men må nok ha mye hjelp hvis vi skal få oss et lite nurk tenker jeg.
Vis vedlegget 223613 Vis vedlegget 223614 Vis vedlegget 223615
Har jo store ønsker og håp om før sommer men lite trolig, og hvis jeg skal gjennom en lap, så blir det sikkert ikke det...Så utrolig synd!
Håper dere får i gang IVF-mølla snarest mulig, da, så det skjer noe
Stor klem