Det største ønske

PP15 - CD24 - 8DPO

Kjenner fremdeles ikke noe særlig denne pp. Svake ilinger i venstre side, såre nipler. I dag fikk jeg ømme bryst. Vært litt kald og varm i dag. Tempen er høy, og så og si stabil, selv om de siste dagene har det gått svakt nedover. Blir spennende å se i morgen om den går opp eller ned. Går den ned så tror jeg nok det er over for denne gang, men man vet aldri. Tirsdag ryker første test. IKM er om 4 dager.

Vis vedlegget 223419

Håper tempen holder seg høy :)

Bare 6 timer til testing. Kjenner sånne rare ilinger. Ikke fått noen murringer heller som jeg bruker å få på denne tiden før TR. Men bare vent, når jeg tenker på det så kommer det nok fort nok de murringene :p Er veldig forberedt på at det ikke gikk denne måneden heller, så får jeg heller bli positivt overrasket :)

PP15 - CD26 - 10DPO

Da røk første test. Usikker på om det er noe der. Syns jeg ser noe, men lurer på om det bare er en hvit strek/skyggestrek/begynnende babystrek... Ser egentlig veldig blenda ut på bildet. Tempen gikk litt opp i dag, og det gir et bittelite håp :) Men svake murringer har kommet :meh:
Fikk endelig Lav på monitoren etter 18 dager med Høy. Så første syklus med monitor er over, håper jeg slipper like mange tester neste gang (hvis jeg ikke er gravid nå da ;) )
IMG_5846.JPG

IMG_5848.JPG

IMG_5849.JPG

IMG_5734.jpg

Back
Topp