Tenkte litt på de el testene dine, og monitoren.. Kanskje de måler forskjellig LH nivå? At strimmlene trenger en mindre økning av LH hormonet for å bli positiv, enn monitoren? Uansett, hurra for positiv el tester, og forhåpentligvis negativ i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende det, men når testene er så sterk så skulle det jo slått ut på monitoren også tenker jeg. Men tenker også at det er første syklus med monitor, så den skal kanskje bli kjent med hvordan kroppen min fungerer. Og da gir den kanskje ikke helt riktig info...? Men på dag en eller to på monitor så oppdaget den økning i østrogen så noe har den detektert.Tenkte litt på de el testene dine, og monitoren.. Kanskje de måler forskjellig LH nivå? At strimmlene trenger en mindre økning av LH hormonet for å bli positiv, enn monitoren? Uansett, hurra for positiv el tester, og forhåpentligvis negativ i morgen
Strimmeltesten var veldig negativ i dag, tempen tok ikke det store hoppet jeg håpte, men håper den fortsetter å gå opp de neste dagene. Ingenting nytt på monitoren Nå er det bare å vente til IKMHvordan går det idag?
Strimmeltesten var veldig negativ i dag, tempen tok ikke det store hoppet jeg håpte, men håper den fortsetter å gå opp de neste dagene. Ingenting nytt på monitoren Nå er det bare å vente til IKM
Nei satser på at jeg slipper det TakkDa krysser vi fingrene for at monitoren ikke får vert igjennom en pp til. Og at spiren sitter nå Lykke til med dpo dagene
PP15 - CD19 - 3DPO
I dag kom endelig krysset i FF, 3dpo så EL var på lørdag
Har bestemt meg for denne første syklusen med monotor, til å teste hver dag selv om jeg nå er over EL. Siden det er første syklus, så skal den få alle mine dataer til den sier lav, og jeg ikke trenger å teste mer. Håper selvfølgelig ikke at jeg trenger å bruke flere ganger Siden jeg har uregelmessig EL så vet jeg jo ikke om monitor er det rette for meg. Skader ikke å teste ut og hvis vi må gå i gang med IVF så blir monitoren hvertfall ikke brukt mer.
Har kjent litt iling i venstre side i dag. Føler meg litt fuktig der nede. Bruker å være tørr rett etter EL, men de siste dagene har det vært litt slimaktig på en måte, men ikke sånn EL slim men litt annerledes. Spennende med nye symptomer Niplene er ømme.
Vis vedlegget 223125 Vis vedlegget 223126
Det er det Lykke til med prøvinga når den tid kommer ❤Spennende! Både gleder og gruer meg til jeg skal begynne å prøve igjen selv. Dpo-land er så nervepirrende!