Det største ønske

Her har det skjedd saker og ting siden sist! Hver gang mens jeg er bortreist, så går jeg glipp av så mye. :arghh:

Håper spiren sitter på denne PP´n, så dere kan rekke tunge til IVF. ;)

Uansett, så SKAL det hvertfall bli baby på dere snart, uavhengig den ene eller den andre måten!:Heartred

Her har det skjedd saker og ting siden sist! Hver gang mens jeg er bortreist, så går jeg glipp av så mye. :arghh:

Håper spiren sitter på denne PP´n, så dere kan rekke tunge til IVF. ;)

Uansett, så SKAL det hvertfall bli baby på dere snart, uavhengig den ene eller den andre måten!:Heartred
Du må slutte å reise bort :laughing001

Håper på det :) :Heartred Vi fortsetter som vanlig, og håper det beste :) Men vi er i hvert fall i gang nå. Og laparoskopi, var det ikke lang venteliste på her på sykehuset.

Du må slutte å reise bort :laughing001

Håper på det :) :Heartred Vi fortsetter som vanlig, og håper det beste :) Men vi er i hvert fall i gang nå. Og laparoskopi, var det ikke lang venteliste på her på sykehuset.

Eller bli flinkere til å logge på BV mens jeg er bortreist og drite i å leve i RL. :hilarious:

Er det for å sjekke eggledere o.l. med lap? Har ikke fått tilbud om det jeg, sikkert fordi jeg har blitt pregger av meg selv noen runder. Og dette med egglager - aner ikke hva nivået mitt ligger på jeg, og hadde sikkert ikke skjønt bæra om jeg hadde fått tallene heller, fikk bare vite at jeg hadde bra med egg.

Synes du og andre er så flink og opplyste. Jeg er litt mer "go with the flow". Aunt Flow! :laughing021

Eller bli flinkere til å logge på BV mens jeg er bortreist og drite i å leve i RL. :hilarious:

Er det for å sjekke eggledere o.l. med lap? Har ikke fått tilbud om det jeg, sikkert fordi jeg har blitt pregger av meg selv noen runder. Og dette med egglager - aner ikke hva nivået mitt ligger på jeg, og hadde sikkert ikke skjønt bæra om jeg hadde fått tallene heller, fikk bare vite at jeg hadde bra med egg.

Synes du og andre er så flink og opplyste. Jeg er litt mer "go with the flow". Aunt Flow! :laughing021
Man skal slappe av og kose seg når man er bortreist, ikke stresse med å være oppdatert her inne ;)

:hilarious: Fikk vite verdiene i går, og så spurte jeg om kopi av alle testsvarene. Bruker alltid å glemme det. Så selv om en lege sier at alt er i orden så vet man jo ikke hvor på skalaen man ligger. Men siden du fikk vite at du har bra med egg, så ligger du nok en del over det jeg er ;)
Lap. er for å sjekke egglederne, og sikkert andre ting. De skulle visst sprøyte opp en blå væske også inn i livmora og egglederne. I følge det lille hefte jeg mottok, så sjekker de "bukhulen, livmor, eggstokker og eggledere. Ofte også blindtarm, tarmer, lever og galleblære". Dagkirurgi med narkose.

Det hørtes heftig ut! Har du fått dato for undersøkelsen? Får håpe alt står bra til, ikke at man blir klokere på hvorfor det ikke klaffer når de sier at alt er som det skal være, men godt å få bekreftet det ikke er noe galt hvertfall. :)

Det hørtes heftig ut! Har du fått dato for undersøkelsen? Får håpe alt står bra til, ikke at man blir klokere på hvorfor det ikke klaffer når de sier at alt er som det skal være, men godt å få bekreftet det ikke er noe galt hvertfall. :)
Greit å få vite om alt er i orden der nede. Men IVF var visst den eneste veien å gå virket det som, siden jeg har få egg igjen og uregelmessig eggløsning.
Ikke fått dato enda, fordi mannen må først få innkalling til prøven sin og få tatt den. Og så skulle jeg ringe inn når den prøven var gitt så blir jeg satt opp til lap. Da kunne det gå fort å få time for meg, kanskje så raskt som 3uker ble jeg fortalt.

PP15 - CD14

Nærmer seg EL. Fremdeles kjenner jeg trykk og at jeg er øm i livmor og eggstokk området. EL testen ble fort positiv i dag, trengte ikke vente på testen så lenge som jeg bruker, ingen tvil. Monitoren er ikke helt enig. Fremdeles høy men ikke detektert LH. Strek nr 2 på monitortesten var sterk i dag, vært veldig svak tidligere. Tempen er lav.

IMG_5725.JPG IMG_5726.JPG IMG_5730.JPG IMG_5684.jpg

El testen etter å ha ligget en halv time
IMG_5731.JPG

Monitoren er litt teit :p den ga meg ikke max før dag 3 med positiv el strimmel :p så kan hen den kommer etter i morgen ;)

Men nå skal det bli baby her ja [emoji173]

Monitoren er litt teit [emoji14] den ga meg ikke max før dag 3 med positiv el strimmel [emoji14] så kan hen den kommer etter i morgen ;)

Men du fikk Max!!! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji16]

Så rart at monitor og el test ikke er enig. Da burde monitoren i hvert fall være enig i morgen?
Håper på det :) Syns det er virkelig rart når strimmeltestene er så sterke men ingenting på monitoren. Blir spennende å se hva monitoren sier i morgen :)

Monitoren er litt teit :p den ga meg ikke max før dag 3 med positiv el strimmel :p så kan hen den kommer etter i morgen ;)

Den er det :hilarious: men er litt unnskyldt siden det er første syklus, men rart den ikke detekterer noe.
Håper på baby snart ;)

Nå er jeg spent på hva monitoren mener idag. :)
Det var det da... "LH stigning ikke oppdaget ennå." Fremdeles høy, så får bare teste til den blir lav igjen :) Tar en strimmeltest kl 15.

PP15 - CD15

Dag to med positiv EL test. Monitoren ikke så enig enda, men regner med den er sånn fordi det er første syklus med den. Må vel bli vant til kroppen min :) Ikke så øm og føler ikke like mye trykk nede i eggstokkområdet som dagene før nå. Tempen er fremdeles lav. Våknet når mannen skulle på jobb og skulle tempe da. Men sovnet og våknet ikke før over en time senere enn vanlig. Vært veldig trøtt de siste par dagene. Og vil helst bare sove litt :p
Forventer EL i morgen, spennende å se hva tempen sier de neste dagene :)

IMG_5742.JPG IMG_5743.JPG IMG_5751.JPG

Kveldens test, forventer negativ i morgen
IMG_5756.JPG

Back
Topp