Det største ønske

Deilig å ha stabile sykluser da. Da vet du i hvert fall når du kan forvente el og tr :)
Veldig greit. Men skjønner det er veldig kjedelig og slitsomt å ikke ha stabil syklus. Eneste med meg er at EL kan komme noen dager før eller etter jeg forventer. Så begynner å teste litt tidligere av og til, så EL ikke kommer som et sjokk de gangene den kommer tidligere enn forventet.

PP15 - CD11

Tempen er lav. EL test er fortsatt svak og negativ, om enn bittelitt sterkere strek. Monotoren sier høy, men ikke detektert noe LH økning, som strimmeltesten også er enig i. Forrige pp ble streken plutselig veldig sterk fra veldig svak, så spørs det om det blir det denne gangen også. Kjenner jeg er litt øm rundt eggstokkene og livmorområdet.
Er litt nervøs for onsdag, hva gyn. kommer til å forslå, hva neste steg blir. Går nok helt sikkert bra :) Men jeg går ikke ut fra det kontoret uten hjelp av noe slag. Er nok ikke noe som kan gjøres for denne pp, så det må bli fra neste pp i såfall. Kjenner jeg begynner å bli lei og utålmodig. At det skal ta så lang tid... Ikke noe kjekt men godt å vite at man ikke er den eneste som sliter, selv om alle fortjener å bli gravid fort. Og unner ingen denne prøvetiden. Men tenker at når man endelig sitter med et nurk i armene, så er alt (forhåpentligvis) glemt ❤

IMG_5700.JPG IMG_5698.JPG

Last edited:
En gang allerede ja. Men da er det iallfall på tide :)
Blir spennende å høre hva planen blir fremover
Ja var inne i februar, men hun var så sikker på at den gangen skulle jeg nok bli gravid, og at denne timen jeg har på onsdag trengte jeg ikke. Men den gang ei :wacky: Så nå må vi få hjelp av et eller annet slag. Forbereder meg selv på at vi blir henvist til IVF (fikk et lite hefte om det da vi var der sist), og forhåpentlig få femar eller noe imellomtiden. Blir spennende å se hva hun sier.

Ja var inne i februar, men hun var så sikker på at den gangen skulle jeg nok bli gravid, og at denne timen jeg har på onsdag trengte jeg ikke. Men den gang ei :wacky: Så nå må vi få hjelp av et eller annet slag. Forbereder meg selv på at vi blir henvist til IVF (fikk et lite hefte om det da vi var der sist), og forhåpentlig få femar eller noe imellomtiden. Blir spennende å se hva hun sier.

Ah. skjønner.
Ja, de har jeg hørt mange skrive om. Du har ikke prøvd de før? (ikke jeg heller)
Kanskje jeg også får det til mai.. :)
Du skriver vel hvordan det går i morgen? :) Er overhode ikke nysgjerrig :rolleyes:

Ah. skjønner.
Ja, de har jeg hørt mange skrive om. Du har ikke prøvd de før? (ikke jeg heller)
Kanskje jeg også får det til mai.. :)
Du skriver vel hvordan det går i morgen? :) Er overhode ikke nysgjerrig :rolleyes:
Nei fikk ikke prøve det forrige gang, og har aldri prøvd det. Nevnte det for henne ang pergo, femar etc. Men pergo lages ikke mer. Ser jo at noen får det ganske fort.
Skal selvfølgelig oppdatere her inne på onsdag etter timen hvordan det gikk ;)

Lykke til imorgen [emoji173] krysser fingrene for en ordentlig baby-plan!

Back
Topp