Det største ønske

Neeei... Det var ikke dette jeg ville komme hjem fra ferie til. :( DrittTR! :arghh: Da er det bare å samle opp håpet på nytt. Blir interessant å høre hva som kommer frem på utredningen og veien videre. Ønsker deg all lykke til, heier veldig på deg! :Heartred
Var ikke helt planlagt at det var denne veien det skulle gå denne gangen heller... Det er bare å se fremover og blir spennende neste uke. Takk snuppa :Heartred

PP15 - CD7

Nytt denne pp er at jeg har begynt med fertilitetsmonitor. Blir spennende å se hvordan det går :) Fikk lav på testen som forventet. Ca en uke til forventet EL.

IMG_5652.JPG IMG_5653.JPG

Oi, spennende! :D
Blir veldig spennende. Etter at jeg kjøpte den så leste jeg plutselig alle de her inne som ikke fikk den til å fungere, så blir spennende å se hvordan den blir med min kropp :)

Håper denne blir til hjelp for dere ❤
Håper det :) ❤ Har ikke vært tvil mht el testene og temping når el er, men siden det har gått så lenge så tenkte jeg å teste ut monitoren også :)
Så gøy! Heier på deg!!
Takk :) blir veldig gøy å se hvordan det går denne pp :)
Håper denne er til hjelp, før utredninga kommer! :)
Hadde jo vært perfekt det at det gikk rett vei denne måneden før videre hjelp :)
Håper monitoren vil hjelpe deg[emoji1360] ingenting hadde vert bedre enn om det klaffa denne pp'en[emoji16]
Håper på det :) hadde vært perfekt om det klaffet nå :)

PP15 - CD8

Andre dag med monitor, og allerede fått beskjed om "høy" på den :wideyed: Hvis man ser bare på streken så er den ikke sterkere enn i går. Blir spennende å se hva den sier i morgen. Ble litt kluss med testinga i dag, monitoren ville ikke samarbeide med det første :p Tempen er fortsatt lav. Siden det er første pp med monitor, så skal jeg også teste med EL testene jeg har liggende så jeg er sikker :) tenkte ikke begynne på de før på søndag men siden monitoren sier høy i dag så kanskje jeg begynner i dag eller i morgen med de.

IMG_5663.JPG

Tok også en el-test kl 15.
IMG_5667.JPG

Last edited:
Tenk at du er på CD 9 i dag! :D Dagene flyr avgårde. :) Håper EL kommer snart, hvilken CD er det?

Tenk at du er på CD 9 i dag! :D Dagene flyr avgårde. :) Håper EL kommer snart, hvilken CD er det?
Dagene går fort :) EL kan være alt mellom CD 13-16. Så får se når det skjer. Monitoren har ikke oppdaget noe LH stigning enda, men den er på Høy. Skal teste vanlig strimmel kl 15 i dag for å se.

PP15 - CD9

En dag nærmere EL og en dag nærmere Utredning del to. Ikke så mye nytt enda, ingen symptomer på EL. Fortsatt svake tester. Dag to med Høy på monitor. Tempen gjorde et lite hopp i dag, men kjente jeg var litt varmere enn ellers. EL forventet en gang mellom cd13-16 etter tidligere sykluser.

IMG_5672.JPG IMG_5674.JPG IMG_5652.jpg

Hva menes med høy? Trodde den målte lh jeg?

Føler jeg står i ro, og du rykke nærmere og nærmere meg:P syklusen din fyker jo;)
Den måler østrogen på den ene streken og lh på den andre. Når man får høy har den funnet økning i østrogen og når man får maks har den funnet økning i lh [emoji4]

Hva menes med høy? Trodde den målte lh jeg?

Føler jeg står i ro, og du rykke nærmere og nærmere meg:p syklusen din fyker jo;)
Fremdeles en del dager til EL for meg, du er litt lenger fram enn meg. Ser jo at streken din er sterk og at det nærmer seg, min er supersvak :wacky: Har stabile sykluser på 27 dager, bare lutealfasen som endrer seg :p

Fremdeles en del dager til EL for meg, du er litt lenger fram enn meg. Ser jo at streken din er sterk og at det nærmer seg, min er supersvak :wacky: Har stabile sykluser på 27 dager, bare lutealfasen som endrer seg :p

Deilig å ha stabile sykluser da. Da vet du i hvert fall når du kan forvente el og tr :)

Back
Topp