Det største ønske

Pp15 - CD12

Har vært litt øm rundt eggstokkene de siste par dagene, de gjør seg vel klar tenker jeg :p men ikke noe jeg har kjent tidligere. I dag har jeg hatt et trykk i livmorområdet. Ubehag når jeg sitter, og av og til når jeg rører på meg. Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg trodd jeg var gravid når det er sånt trykk der :D
Tempen er litt på vei nedover, sakte. EL testene er fremdeles negative og litt svak men litt sterkere enn dagene før nå, og streken kommer litt fortere. Så da nærmer det seg positiv test og EL :) Monitoren sier høy, men ikke detektert noe LH enda. Spennende å se hvordan testene er i morgen.

Tilbake fra time hos gyn. Denne gangen var det en mann jeg skulle til. Gikk i gjennom prøvesvarene, og det fleste var innenfor normalen. Men har visst uregelmessig eggløsning, og lite egglager. AMH var på 6.3, hvor i følge han så skal det ligge fra 6 og oppover en plass (3-60 når jeg søkte på nett). Får ikke noe femar eller letrozol siden egglageret er så lavt. Eneste vei nå er IVF (også pga av sykdommer jeg har), noe vi må ta stilling til. Mannen skal levere prøve etter påske en gang. Så må jeg ringe inn å si at han har levert den, så skal jeg få time til Lapraskopi. Var jo ikke akkurat dette vi ville høre om at egglageret mitt er så lite... Men sånn er det dessverre, ikke noe vi kan gjøre med det. Vi får bare fortsette å prøve i mellomtiden selv om det er liten sjanse for at vi klarer det selv.

PP15 - CD13
Tempen gikk litt opp i dag, fremdeles ingen detektering av LH på monitoren. Blir spennende å se hva strimmeltesten sier . Et par timer til jeg skal ta den. Er veldig øm og føler trykk i livmor/eggstokkområdet og er veldig opplåst i magen. EL slimet har så vidt begynt å komme.
I dag skal jeg slappe av og ikke gjøre så mye, men litt husarbeid må det bli ;) Nå skinner sola og jeg hører fuglekvitter. Så godt at våren er her nå :)

Æsj da, lave egglagre hørtes superkjedelig ut, har noen i familien som har slitt med det, og brukt laaang tid på å bli gravid, de endte med ivf-barn [emoji14]
Kan være derfor lh er lav også? Krysser fingrene for dere nå, men jeg er jammen ikke sikker på hva jeg krydder fingrene for, egenprodusert baby, ivf-baby? Begge! Håper det klaffer fort nå![emoji173]

Tilbake fra time hos gyn. Denne gangen var det en mann jeg skulle til. Gikk i gjennom prøvesvarene, og det fleste var innenfor normalen. Men har visst uregelmessig eggløsning, og lite egglager. AMH var på 6.3, hvor i følge han så skal det ligge fra 6 og oppover en plass (3-60 når jeg søkte på nett). Får ikke noe femar eller letrozol siden egglageret er så lavt. Eneste vei nå er IVF (også pga av sykdommer jeg har), noe vi må ta stilling til. Mannen skal levere prøve etter påske en gang. Så må jeg ringe inn å si at han har levert den, så skal jeg få time til Lapraskopi. Var jo ikke akkurat dette vi ville høre om at egglageret mitt er så lite... Men sånn er det dessverre, ikke noe vi kan gjøre med det. Vi får bare fortsette å prøve i mellomtiden selv om det er liten sjanse for at vi klarer det selv.

Huff, så leit å høre :( Jeg tenker, enten blir du gravid nå, eller så blir det tvillinger på ivf, jeg har troa på dere ❤ Lykke til med pp nå, håper EL og gullegget kommer, unner deg det så ❤❤

Skjønner at det ikke var svaret du ønsket å få. Men samtidig. Dere får hjelp. Og det skal gå bra, Egenprodusert eller med hjelp, skitt au. Baby blir det :D

[emoji173][emoji173][emoji173] Det var heldigvis ikke den værste beskjeden å få, selvom den var kjip! Håper kroppen setter inn støtet nå for å gi deg gullegget og at dere slipper ivf! [emoji173][emoji173][emoji173]

Æsj da, lave egglagre hørtes superkjedelig ut, har noen i familien som har slitt med det, og brukt laaang tid på å bli gravid, de endte med ivf-barn [emoji14]
Kan være derfor lh er lav også? Krysser fingrene for dere nå, men jeg er jammen ikke sikker på hva jeg krydder fingrene for, egenprodusert baby, ivf-baby? Begge! Håper det klaffer fort nå![emoji173]
Takk
emoji173.png
Satser på det :) Baby blir det forhåpentlig på den ene eller andre måten :) Her har jeg ingen i familien/nær slekt som har måtte ha hjelp, så blir den første. Har ei venninne som har måtte gått igjennom IVF så har tidligere snakket litt med henne om hva de gikk igjennom.

Huff, så leit å høre :( Jeg tenker, enten blir du gravid nå, eller så blir det tvillinger på ivf, jeg har troa på dere ❤ Lykke til med pp nå, håper EL og gullegget kommer, unner deg det så ❤❤
Tusen takk skjønne du :)
emoji173.png
Hadde gjort seg at jeg hadde blitt gravid med tvillinger (eller trillinger) :D Mannen hadde nok besvimt hvis det er flere enn en når vi en gang blir gravid og kommer oss til UL :p
Håper jeg også at EL kommer nå, for er så øm i de områdene. Hvis ikke, så har vi jo startet løpet med hjelp.

Skjønner at det ikke var svaret du ønsket å få. Men samtidig. Dere får hjelp. Og det skal gå bra, Egenprodusert eller med hjelp, skitt au. Baby blir det :D
Nei ikke noe kjekt svar å få. Men vi er jo veldig heldig som kan få hjelp, det er jo ikke alle som får det. Baby skal det bli ja ;)

[emoji173][emoji173][emoji173] Det var heldigvis ikke den værste beskjeden å få, selvom den var kjip! Håper kroppen setter inn støtet nå for å gi deg gullegget og at dere slipper ivf! [emoji173][emoji173][emoji173]
Håper det :)
emoji173.png
Når kroppen føler seg truet så kanskje han setter alle kluter til denne gangen :p

Dagens første EL-test, nesten positiv (Når den tørket helt så var den sterkere enn kontrollstreken, men den blir jo alltid sterkere når den tørker helt). Fremdeles ikke detektert LH på monitoren.

IMG_5718.JPG IMG_5721.JPG

Det var leit å høre! :( Men da skjer det i hvert fall noe nå og dere får hjelp :) Klem ❤

Det var leit å høre! :( Men da skjer det i hvert fall noe nå og dere får hjelp :) Klem ❤
Får bare se fremover :) og så fint at man kan få hjelp når man ikke får det til selv. Klem
emoji173.png

Ja, det syns jeg virkelig! :p
:D Har truet kroppen før, men den har vel visst at jeg hadde noe å backe opp med trusselen, så den har ikke hørt etter :laughing002 Kanskje den hører etter nå :p

Back
Topp