..spireliten..
Forumet er livet
DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid deilig
Godt å komme i neste steg mot en test
Spennende å følge med nå! [emoji4]PP15 - CD20 - 4DPO
Våknet kl 6.30 i dag med halsbrann. Bruker sjeldent å ha halsbrann og hvertfall ikke så tidlig på dagen. Tok en liten stund før jeg sovnet igjen. I dag har hjernen min begynt å gå i stå igjen [emoji14] Husker ikke hva jeg skulle fortelle, midt i setningen. (minner meg om det som skjedde i februar, får bare se om det blir verre eller bare endags tilfelle ) Veldig trøtt de siste dagene, begynte før EL. I går kjente jeg småe stikk i venstre side, når jeg rørte på meg eller satt i ro. I dag har jeg kjent svake strålinger ut i venstre lår. Tempen gikk veldig opp i dag, følte meg varm når jeg våknet også. Er så deilig å være ferdig med EL testing (utenom monitoren). Slipper å tenke på når jeg skal på do, hvor mye jeg kan drikke før testing
"Bare" 6 dager til første testSpennende å følge med nå! [emoji4]
Jeg er spent!!"Bare" 6 dager til første test
Jeg er spent!!"Bare" 6 dager til første test
Jeg ogsåJeg er spent!!
Oioi, testing nærmer seg! Har du klart å holde deg?PP15 - CD21 - 5DPO
Har i går og i dag hatt en ubeskrivelig følelse spesielt på venstre siden av livmora. Ikke noen spesiell følelse men likevel det er noe. Som sagt ubeskrivelig Kjenner også et trykk som ikke er så sterkt men jevnt, mer på en plass/område. Hadde strålinger ned i låret en gang i dag. Veldig mye trøtt og føler jeg ikke får nok søvn. Våkner supertrøtt. Men det begynte et par dager før EL. Drømmer mye rart, men det er ikke noe nytt siden jeg har drømt mye rart og nytt de siste 3 månedene Vil tilbake til de vanlige kjedelige drømmene, ikke de drømmene som jeg kjefter noen huden full (det var bare én drøm, og hun fortjente det ), eller bare er rare.
Bare 5 dager til første test ryker, men ingen testetrang enda. Er kanskje fordi jeg er sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Får heller bli positivt overrasket ved en positiv test
Går bra ingen flere symptomer heller. Så blir spennende å se om det kommer to streker på testen denne gangen ikke de største forhåpningene første test blir på tirsdagHvordan går det? Nå nærmer det seg vel testing?
Nærmer seg veldig Har klart å holde meg ja første test ryker på tirsdagOioi, testing nærmer seg! Har du klart å holde deg?
Blir spennende!!Nærmer seg veldig Har klart å holde meg ja første test ryker på tirsdag
PP15 - CD21 - 5DPO
Har i går og i dag hatt en ubeskrivelig følelse spesielt på venstre siden av livmora. Ikke noen spesiell følelse men likevel det er noe. Som sagt ubeskrivelig Kjenner også et trykk som ikke er så sterkt men jevnt, mer på en plass/område. Hadde strålinger ned i låret en gang i dag. Veldig mye trøtt og føler jeg ikke får nok søvn. Våkner supertrøtt. Men det begynte et par dager før EL. Drømmer mye rart, men det er ikke noe nytt siden jeg har drømt mye rart og nytt de siste 3 månedene Vil tilbake til de vanlige kjedelige drømmene, ikke de drømmene som jeg kjefter noen huden full (det var bare én drøm, og hun fortjente det ), eller bare er rare.
Bare 5 dager til første test ryker, men ingen testetrang enda. Er kanskje fordi jeg er sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Får heller bli positivt overrasket ved en positiv test
Håper på det Hadde vært så greit at det klaffet denne gangen og vi slapp IVF. (selv om det er en stund til)Jeg hadde akkurat samme følelse 5dpo. Håper det er et godt tegn for deg også[emoji7]
Dette er veldig spennende! Krysser fingrene for at tempen holder seg høy og at en spire klamrer seg fast! [emoji4][emoji173]PP15 - CD24 - 8DPO
Kjenner fremdeles ikke noe særlig denne pp. Svake ilinger i venstre side, såre nipler. I dag fikk jeg ømme bryst. Vært litt kald og varm i dag. Tempen er høy, og så og si stabil, selv om de siste dagene har det gått svakt nedover. Blir spennende å se i morgen om den går opp eller ned. Går den ned så tror jeg nok det er over for denne gang, men man vet aldri. Tirsdag ryker første test. IKM er om 4 dager.
Vis vedlegget 223419
Takk ❤ Tempen gikk bittelitt ned i dag, men ikke mye.Dette er veldig spennende! Krysser fingrene for at tempen holder seg høy og at en spire klamrer seg fast! [emoji4][emoji173]