Det største ønske

Hatt litt svake murringer i dag. Men også veldig trykk på begge sider, ubehagelig. Har også hatt litt ilinger ned i lysken på høyre side. Føler meg litt varm, kanskje jeg har litt svak feber, så blir spennende å se hvordan tempen blir i morgen.
Har bestemt meg at neste test ikke blir før på torsdag, ikm dagen (hvis ikke monitoren ber meg om å teste g-test i morgen da)

Så spennende. Bleier du ha så mye symptomer?
Varierer litt. Men bruker ikke å være noe særlig mer enn det jeg har nå, eller mindre, og det har ikke gått rett vei da heller. Tror nok det er kroppen som tuller med meg :p Hadde veldig mange gravidsymptomer, som jeg aldri har opplevd før, i februar og trodde den gangen gikk det, men TR kom. Fikk en svak strek etter tiden et par dager før, så ei her inne mente det kanskje var en kjemisk.

PP15 - CD27 - 11DPO

Dagen før IKM. Testet ikke i dag, venter til imorgen. Tempen gikk litt ned i dag, men vi lå med vinduet åpent så det har vært litt kaldt i natt. Føler murringene er mer i dag en igår så forbereder meg på TR og pp16. Har vært litt opplåst og gassy de de siste par dagene.

IMG_5741.jpg

PP15 - CD27 - 11DPO

Dagen før IKM. Testet ikke i dag, venter til imorgen. Tempen gikk litt ned i dag, men vi lå med vinduet åpent så det har vært litt kaldt i natt. Føler murringene er mer i dag en igår så forbereder meg på TR og pp16. Har vært litt opplåst og gassy de de siste par dagene.

Vis vedlegget 223554

Gleder meg til ny test i morgen! :) Tempen hadde jeg ikke brydd meg noe om, den har gått ned minimalt og er fremdeles veldig høy :)

Gleder meg til ny test i morgen! :) Tempen hadde jeg ikke brydd meg noe om, den har gått ned minimalt og er fremdeles veldig høy :)
Jo det er sant det :) Ingenting er over enda ;)

Har testet 2 ganger allerede men blenda. Men ingen tr enda [emoji4]
Den får bare holde seg unna ;)
Testet i går og tror den var blenda egentlig. Droppet å teste i dag, så tester igjen i morgen. Har ikke den store trua i denne gangen heller.

Tempen er jo fortsatt langt over CL ;) Gleder meg til testen din i morgen :D

Back
Topp