Føler det ikke er så mye å se egentlig Men ikke over endaJeg klarer ikke å se noe. Men heier fortsatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler det ikke er så mye å se egentlig Men ikke over endaJeg klarer ikke å se noe. Men heier fortsatt
Føler det ikke er så mye å se egentlig Men ikke over enda
Sett den begynt akkurat å svare nåLangt ifra over
Har sendt deg en pm forresten
Det er nok det Ny test i morgen eller på torsdag tenker jegJeg ser dessverre heller ikke noe. Men det kan enda bare være for tidlig
Vi venter i spenning sammen med degDet er nok det Ny test i morgen eller på torsdag tenker jeg
Krysser fingrene og venter i spenning!![emoji4][emoji173]
❤❤Krysser fingrene mine for deg og venter i spenning sammen med deg !
Varierer litt. Men bruker ikke å være noe særlig mer enn det jeg har nå, eller mindre, og det har ikke gått rett vei da heller. Tror nok det er kroppen som tuller med meg Hadde veldig mange gravidsymptomer, som jeg aldri har opplevd før, i februar og trodde den gangen gikk det, men TR kom. Fikk en svak strek etter tiden et par dager før, så ei her inne mente det kanskje var en kjemisk.Så spennende. Bleier du ha så mye symptomer?
PP15 - CD27 - 11DPO
Dagen før IKM. Testet ikke i dag, venter til imorgen. Tempen gikk litt ned i dag, men vi lå med vinduet åpent så det har vært litt kaldt i natt. Føler murringene er mer i dag en igår så forbereder meg på TR og pp16. Har vært litt opplåst og gassy de de siste par dagene.
Vis vedlegget 223554
Jo det er sant det Ingenting er over endaGleder meg til ny test i morgen! Tempen hadde jeg ikke brydd meg noe om, den har gått ned minimalt og er fremdeles veldig høy
Veldig spennende har du begynt å teste eller venter du til ikm?Vi begge har ikm i morgen [emoji87] spennende dette [emoji85]
Har testet 2 ganger allerede men blenda. Men ingen tr enda [emoji4]Veldig spennende har du begynt å teste eller venter du til ikm?
Den får bare holde seg unnaHar testet 2 ganger allerede men blenda. Men ingen tr enda [emoji4]