Det største ønske

Koser meg ute på verandaen i dag. Har hatt strålende sol i hele dag men kald vind. Kom hjem etter å ha vært hos kiropraktor og gikk rett ut og la meg på solsenga :) Godt å tine en kald vinterkropp :p Håper på mange flere sånne flotte dager, så kanskje jeg får litt farge på denne vinterbleke huden :wacky: :hilarious:

Kjøpte meg bladet Babydrøm på Narvesen i dag, var litt nervøs for at jeg skulle treffe på noen kjente når jeg kjøpte det :laughing002

Vis vedlegget 224618

Så flink du er til å komme deg ut i sola om dagene UTEN at jeg trenger å tuppe deg!

Det bladet der er så fint! Men tror jeg venter med å kjøpe flere til jeg er gravid igjen, fikk så lyst på mye i dem sist. :p
 
Så flink du er til å komme deg ut i sola om dagene UTEN at jeg trenger å tuppe deg!

Det bladet der er så fint! Men tror jeg venter med å kjøpe flere til jeg er gravid igjen, fikk så lyst på mye i dem sist. :p
Har bestemt meg for å prøve å benytte de fine dagene vi har med å sole meg litt ute :) Vet jo ikke når det plutselig blir stopp her oppe :) Skal en liten tur ut i dag også. Får en sånn Syden følelse med lukt av solkrem og varmen.

Var mye fint i det bladet ja :) Masse nyttig info. Men siden det har mest med graviditeten å gjøre så blir det lest enda nøyere når jeg blir gravid ;) Når enn det måtte skje :Heartred

Satser på HAR vært! Hurraaaa for DPO-land!
Litt usikker om om det var i går eller i dag. Kjente litt ekstra rare stikk sent i går kveld så kan jo hende det var da. Men om det var i går eller i dag så er det kjempebra for da får jeg 1-2 dager lengre lutealfase og det er bra :)
 
Hva sa tempen? :D Dpoland?:)
Tempen gikk ikke så mye opp i dag, 0.06. Monitoren sier max (dag 2). Ny strimmeltest kl 15, så får se om den er negativ da. Den burde det siden jeg var litt usikker på testen i går kveld, og at den var på vei til å bli svakere :)
 
Last edited:
PP16 - CD15

Tempen gikk så vidt opp i dag, så ser ikke ut til at EL var igår, ikke i forhold til temp hvertfall. Håper på et lite/stort hopp i morgen :) Max på monitoren i dag. EL testen var negativ innefor tiden og litt etter, men følte den ble bare sterkere og sterkere. Så blir vel en ny test i kveld tenker jeg og den bør være tydelig negativ altså :p

IMG_6087.JPG
IMG_6090.JPG


IMG_5863.jpg


IMG_5864.jpg
 
PP16 - CD16 - 1DPO?

Da kom temp hoppet :) så da er jeg hvertfall 1 dpo :) Monitoren spurte ikke om flere tester etter 10 dager med testing og 2 dager med Max. Godt å være ferdig med testinga :) EL kom en dag før forventet så lutealfasen blir forlenget med en dag, og det er bra siden jeg syns den er litt kort til vanlig (11 dager).
Nå er det bare å vente til 10dpo når jeg kan ta min første g-test :)

IMG_5872.jpg
IMG_5873.jpg
 
PP16 - CD16 - 1DPO?

Da kom temp hoppet :) så da er jeg hvertfall 1 dpo :) Monitoren spurte ikke om flere tester etter 10 dager med testing og 2 dager med Max. Godt å være ferdig med testinga :) EL kom en dag før forventet så lutealfasen blir forlenget med en dag, og det er bra siden jeg syns den er litt kort til vanlig (11 dager).
Nå er det bare å vente til 10dpo når jeg kan ta min første g-test :)

Vis vedlegget 224747 Vis vedlegget 224748

Hurra for temphopp og at monitoren fungerte som den skulle denne gangen! :)

Har du konstant syklus uavhengig av når EL kommer? :) Jeg hadde EL på forskjellig CD hver PP men da flyttet IKM seg også slik at LF ble konstant.
 
Hurra for temphopp og at monitoren fungerte som den skulle denne gangen! :)

Har du konstant syklus uavhengig av når EL kommer? :) Jeg hadde EL på forskjellig CD hver PP men da flyttet IKM seg også slik at LF ble konstant.
Ja veldig fornøyd at den virket, for var litt i tvil om den virket på min kropp. Og det gjorde den jo ;)

Har konstant sykluslengde ja. 27 dager. Forrige pp var på 28 dager men det var unntak. Har da EL på CD 15 eller 16, men mest på CD 16. Hmmm måtte telle litt nå... Men har jeg EL på cd16 så har jeg jo bare 10 dager lutealfase...
 
Ja veldig fornøyd at den virket, for var litt i tvil om den virket på min kropp. Og det gjorde den jo ;)

Har konstant sykluslengde ja. 27 dager. Forrige pp var på 28 dager men det var unntak. Har da EL på CD 15 eller 16, men mest på CD 16. Hmmm måtte telle litt nå... Men har jeg EL på cd16 så har jeg jo bare 10 dager lutealfase...

Det er deilig når ting funker, spesielt kroppen! :)

Jeg trodde LF nærmest var konstant og at dersom EL flyttet seg gjorde LF også det?
 
Det er deilig når ting funker, spesielt kroppen! :)

Jeg trodde LF nærmest var konstant og at dersom EL flyttet seg gjorde LF også det?
Ja det trodde jeg også at den var konstant, men tydeligvis ikke med denne kroppen :p
 
Kjøpte litt ananas til å spise i dpo land og kjøpte ananas juice også som jeg kan kose meg med ;)

IMG_6110.JPG
 
Back
Topp