Det største ønske

Merka noe etter tedrikkinga? :)
Vet ikke helt hva jeg skulle se etter :p Men kjente litt annerledes stikk og ilinger i området der nede. Kanskje det hjalp på? Blir spennende å se :)
 
Så spennende med dpo-land! :)Heier og krysser fingrene for at du kommer over i januar du også!:happy:sender babystøv******************************************************************************************************:Heartred
 
Så spennende med dpo-land! :)Heier og krysser fingrene for at du kommer over i januar du også!:happy:sender babystøv******************************************************************************************************:Heartred
Takk kjære Murre :Heartred Satser på januar nå :)
 
2 DPO! Sant? Nå må du oppdatere dagens temp, monitor og det som er. ;) Eller bruker man ikke monitoren noe mer etter påvist EL, eller?
 
2 DPO! Sant? Nå må du oppdatere dagens temp, monitor og det som er. ;) Eller bruker man ikke monitoren noe mer etter påvist EL, eller?
Monitor ber ikke om fler tester etter to dager med maks [emoji1] sånn at man ikke skal kaste bort så mange..
 
2 DPO! Sant? Nå må du oppdatere dagens temp, monitor og det som er. ;) Eller bruker man ikke monitoren noe mer etter påvist EL, eller?
2dpo ja :) Nei ble ikke spurt etter flere tester etter 2 dager med max (10 tester denne gangen). Nå er EL testinga ferdig og venter bare på ny runde ned g-test ;)
 
PP16 - CD17 - 2DPO

Igår begynte jeg å bli litt oppblåst. Kjenner trykk rundt eggstokkene, ubehag og vondt innimellom. Hatt ømme nipler de siste dagene. Blir spennende å se fremover om jeg får flere symptomer, om det er en liten spire som setter seg godt fast der nede :)

Dagens temp gikk rett i været, så ikke tvil om at EL har vært :)

IMG_5883.jpg
 
Dagens porsjon med ananas spist, og lagd ferdig mer til de andre dagene :)

IMG_6122.JPG IMG_6121.JPG
 
PP16 - CD17 - 2DPO

Igår begynte jeg å bli litt oppblåst. Kjenner trykk rundt eggstokkene, ubehag og vondt innimellom. Hatt ømme nipler de siste dagene. Blir spennende å se fremover om jeg får flere symptomer, om det er en liten spire som setter seg godt fast der nede :)

Dagens temp gikk rett i været, så ikke tvil om at EL har vært :)

Vis vedlegget 224834
Håper det er en liten spire som blir superhappy for all ananasen og fester seg skikkelig godt! [emoji173][emoji2]
 
Back
Topp