Det skal den ❤❤Oi oi, nå SKAL spiren sitte ❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal den ❤❤Oi oi, nå SKAL spiren sitte ❤❤❤
Krysse fingre og tær og alt jeg har for dere ❤❤❤Det skal den ❤❤
❤❤ Håper bare kroppen hører etter denne gangenKrysse fingre og tær og alt jeg har for dere ❤❤❤
Merka noe etter tedrikkinga?❤❤ Håper bare kroppen hører etter denne gangen
Vet ikke helt hva jeg skulle se etter Men kjente litt annerledes stikk og ilinger i området der nede. Kanskje det hjalp på? Blir spennende å seMerka noe etter tedrikkinga?
Gleder meg til å se ❤Vet ikke helt hva jeg skulle se etter Men kjente litt annerledes stikk og ilinger i området der nede. Kanskje det hjalp på? Blir spennende å se
Har du merket noe av te-drikkinga?Gleder meg til å se ❤
Mer slim og vått enn vanlig, så tror det er teenHar du merket noe av te-drikkinga?
Så bra Hadde litt mer enn forrige pp jeg også, men det varierer veldig fra måned til måned.Mer slim og vått enn vanlig, så tror det er teen
Ja, samme her og, men er nok litt bløtere hittil ihvertfallSå bra Hadde litt mer enn forrige pp jeg også, men det varierer veldig fra måned til måned.
Så braJa, samme her og, men er nok litt bløtere hittil ihvertfall
Takk kjære Murre Satser på januar nåSå spennende med dpo-land! Heier og krysser fingrene for at du kommer over i januar du også!sender babystøv******************************************************************************************************
Monitor ber ikke om fler tester etter to dager med maks [emoji1] sånn at man ikke skal kaste bort så mange..2 DPO! Sant? Nå må du oppdatere dagens temp, monitor og det som er. Eller bruker man ikke monitoren noe mer etter påvist EL, eller?
2dpo ja Nei ble ikke spurt etter flere tester etter 2 dager med max (10 tester denne gangen). Nå er EL testinga ferdig og venter bare på ny runde ned g-test2 DPO! Sant? Nå må du oppdatere dagens temp, monitor og det som er. Eller bruker man ikke monitoren noe mer etter påvist EL, eller?
Håper det er en liten spire som blir superhappy for all ananasen og fester seg skikkelig godt! [emoji173][emoji2]PP16 - CD17 - 2DPO
Igår begynte jeg å bli litt oppblåst. Kjenner trykk rundt eggstokkene, ubehag og vondt innimellom. Hatt ømme nipler de siste dagene. Blir spennende å se fremover om jeg får flere symptomer, om det er en liten spire som setter seg godt fast der nede
Dagens temp gikk rett i været, så ikke tvil om at EL har vært
Vis vedlegget 224834