Det største ønske

Heisann:) Har fulgt dagboken din en stund nå i stillhet så nå ville jeg bare inn og si at jeg krysser fingrene for at dette blir deres pp:happy::Heartred
 
Jeii DPO land! Beundrer så den positiviteten din! Du må jo bare være den råe dama i «virkeligheten» også[emoji87][emoji16] heier mye på deg og det er så spennende å følge deg! Heia heia!!
 
Bare å nyte sommer og sol ja
 
Bare venter på testedag
 
Heisann:) Har fulgt dagboken din en stund nå i stillhet så nå ville jeg bare inn og si at jeg krysser fingrene for at dette blir deres pp:happy::Heartred
Så koselig at du har fulgt med :) Tusen takk ❤️
 
Jeii DPO land! Beundrer så den positiviteten din! Du må jo bare være den råe dama i «virkeligheten» også[emoji87][emoji16] heier mye på deg og det er så spennende å følge deg! Heia heia!!
Tusen takk for flotte ord :) Vet ikke helt om jeg er "den råe dama" men ingen kan ta i fra meg min optimisme selv om jeg noen dager er litt nede også ❤️ Håper på det beste alltid ❤️
 
PP31 - CD23 - 7DPO
Dag 5 med crinone og babyklister

Da er det bare fire dager til første test :) Kjenner jeg er litt spent. Dagene kommer til å gå fort (håper jeg) for skal være sammen med familien.
Tempinga er lagt bort for denne gang, og håper det var siste gangen jeg gjør det :) Hvilepulsen skal jeg heller ikke sjekke mer, før jeg får enten en positiv test eller TR kommer. Hvilepulsen gikk opp til 70 på mandag, men gikk ned til 69 i løpet av dagen. Men i går hoppet den opp til 71, det liker jeg. Måler også blodsukker og det har vært høyt de siste dagene, selv om det ikke skal være så stor grunn for det. Gir meg da et lite håp om en liten spire.
Bruker crinone og noen ganger så kommer det en del ut i løpet av dagen. Men forrige pp så gikk jeg rundt i huset mellom 30-45 minutter etterpå, og det kom nesten ikke noe ut. Så det meste hadde kroppen tatt til seg. Denne pp har jeg de første dagene med crinone ikke vært i så mye bevegelse etterpå og da var det tilbake til at det kom en del ut i løpet av dagen. Men i går var jeg i mye beveglse igjen, og ingenting kom ut. Så mye beveglse hjelper virkelig på :) Får bare fortsette :)
Fortsatt sensitive nipler, har blitt sånn halvveis forstoppet og er oppblåst. I går kjente jeg litt stikk på begge sider av livmoren og en gang midt i. Håper det er en liten spire som graver seg ned. Er det feil å ønske seg et lite migrene anfall? Fikk det 9dpo den måneden jeg ble gravid i fjor så det hadde vært et godt tegn tenker jeg. Bruker ikke ha migrene ellers.
 
Hei på deg skjønning :happy:

Vil gjerne følge deg på veien, håper virkelig det er din tur nå altså!!
Heier masse på deg, ikke lenge til testing nå :Heartred
 
Hei på deg skjønning :happy:

Vil gjerne følge deg på veien, håper virkelig det er din tur nå altså!!
Heier masse på deg, ikke lenge til testing nå :Heartred
Hei skjønna :)
Så koselig at du vil følge meg da :)
Takk for heiing! Nei testinga er like rundt hjørnet :D Bare litt over tre dager til :) ❤️
 
Hei skjønna :)
Så koselig at du vil følge meg da :)
Takk for heiing! Nei testinga er like rundt hjørnet :D Bare litt over tre dager til :) ❤️

:Heartred Klart jeg vil følge med :Heartred
Håper det blir 3 raske dager da, er det 10 dpo du tester?
 
Det blir spennende med test! Håper på positiv!
 
:Heartred Klart jeg vil følge med :Heartred
Håper det blir 3 raske dager da, er det 10 dpo du tester?

[emoji173]️[emoji173]️
Tror nok de dagene her kommer til å gå fort når man har noe å gjøre [emoji4] Tester søndag 11dpo.
 
Back
Topp