Det største ønske

[emoji173]️[emoji173]️
Tror nok de dagene her kommer til å gå fort når man har noe å gjøre [emoji4] Tester søndag 11dpo.

Går mye fortere da ja :)
Masse lykke til, håper vi kommer i samme termingruppe:Heartred
 
Krysser fingrene og sender over babystøv
 
PP31 - CD26 - 10DPO
Dag ? med crinone og babyklister

Tok test i ettermiddag. Syns jeg ser noe på testene. Vanskelig å få det frem for fant ikke noe godt lys. Enten var det for lyst, mørkt, eller gult... Blir ingen testing i morgen tidlig. Kanskje i morgen kveld eller mandags morgen. Blir spennende :)

C817370E-C705-43B0-8475-4E36F7E57CB0.jpeg


CF8E3F2E-B5FD-46A3-93DD-8AEC6774F6A1.jpeg
 
Ser ihvertfall noe på øverste, mer usikker på babyplan.

Krysser fingrene!
 
Ser ihvertfall noe på øverste, mer usikker på babyplan.

Krysser fingrene!

Ikke så enkelt å se men ser mest på den blå. Håper på bedre lys i morgen eller mandag så hvis det er streker på testene så ses det bedre [emoji4]
 
Vil bare ønske deg lykke til, og fortelle at slik så mine tester ut helt til uke 6! Fikk min første (ekstremt svake) positive test når jeg var 6+0. På tul viste det seg at jeg tilogmed var litt lengre på vei, så faktisk bortimot uke 7! Det var med slike strimmel-tester. Såå ikke mist håpe om du ikke får 2 streker helt enda :)
 
PP31 - CD26 - 10DPO
Dag ? med crinone og babyklister

Tok test i ettermiddag. Syns jeg ser noe på testene. Vanskelig å få det frem for fant ikke noe godt lys. Enten var det for lyst, mørkt, eller gult... Blir ingen testing i morgen tidlig. Kanskje i morgen kveld eller mandags morgen. Blir spennende :)

Vis vedlegget 265941

Vis vedlegget 265940

Jeg ser noe på begge! Heier og heier og krysser fingrene for neste test!
 
Jeg ser uten problem noe på den nederste. Så spennende :D
 
Back
Topp