Det største ønske

PP31 - CD26 - 10DPO
Dag ? med crinone og babyklister

Tok test i ettermiddag. Syns jeg ser noe på testene. Vanskelig å få det frem for fant ikke noe godt lys. Enten var det for lyst, mørkt, eller gult... Blir ingen testing i morgen tidlig. Kanskje i morgen kveld eller mandags morgen. Blir spennende :)

Vis vedlegget 265941

Vis vedlegget 265940
Jeg ser noe på begge! Lettest på den øverste. Jeg fikk kryss på Clearblue før jeg fikk strek på tidligstest Babyplan
 
Krysser fingrene for fine streker idag
 
Vil bare ønske deg lykke til, og fortelle at slik så mine tester ut helt til uke 6! Fikk min første (ekstremt svake) positive test når jeg var 6+0. På tul viste det seg at jeg tilogmed var litt lengre på vei, så faktisk bortimot uke 7! Det var med slike strimmel-tester. Såå ikke mist håpe om du ikke får 2 streker helt enda :)
Takk! Fremdeles tidlig når jeg tok testen men godt å høre at ikke alle får streker før senere og at det ikke nødvendigvis betyr at jeg ikke er gravid selv om streken kan være litt treg :)
 
Jeg ser noe på begge! Heier og heier og krysser fingrene for neste test!
Takk :) Ny test i morgen.

Ser noe på begge, super spennende. Måtte dette bli deres mnd[emoji173] [emoji7]
Spennende! Håper så inderlig ❤️

Jeg ser ikke noe nederst, men kanskje noe øverst!
Ikke så lett å se, har litt problemer selv :D

Ser noe svakt på begge, men mest på den nederste :) Håper håper håper nå! ❤️❤️
Takk ❤️❤️
 
Ny test i kveld ? :)
Det ble det men ikke noe synlig som jeg så. Men så var det ikke så konsentrert heller i dag, så blir ny test i morgen tidlig :)

Ser også på begge[emoji16][emoji16]
❤️
Jeg ser noe på begge! Lettest på den øverste. Jeg fikk kryss på Clearblue før jeg fikk strek på tidligstest Babyplan
Tør liksom ikke prøve med Clearblue før jeg får på tidligtestene for er så redd for de skyggestrekene.

Krysser fingrene for fine streker idag
Ny test i morgen så håper på tydeligere strek da :)

Syns jeg ser noe på begge testene:) Så spennende :D
Veldig spennende :)
 
PP31 - CD28 - 12DPO

Da har jeg nettopp entret 12dpo. Blir spennende å se hva testene sier når jeg våkner på morgenen :)
Artig å se at noen så strek på den øverste, noen på den nederste og noen på begge :D Streksynet er veldig forskjellig fra person til person :)
Har nå fått hodepine, kjenner noen småstikk nede i livmor og områdene rundt, så vidt begynt å få ømme bryst men ikke noe særlig som det pleier. Kom over hvilepulsen min fra i går (skulle jo ikke sjekke den men things happen) og den var høy, på 74... Lenge siden den var så høy, så gir meg et lite håp. IKM kan være alt fra i morgen til onsdag så blir spennende å se. Håper jo selvfølgelig på positiv test ❤️
 
Dagens tester kommer nå :)

Syns jeg ser noe på de strimlene i virkeligheten men ikke på stavtesten (tidligtest), men syns ikke de vises på bildene. De testene som ble tatt på lørdag var på ettermiddagen og disse ble tatt nå på morgenen. Nye tester i morgen hvis ikke tanta har kommet :)
Gir ikke opp håpet enda :)

2C2F1452-24BA-4813-AF43-FDE5E360D5D0.jpeg


F8E4C992-A6A8-4ED9-8844-258F9461222A.jpeg


67F3282D-652F-45BF-9553-E3C838E58B4C.jpeg
 
Back
Topp