Det største ønske

Nå må bare dette befruktede egget borre seg godt fast om noen dager[emoji294] [emoji221] [emoji219]
Heia gullegget[emoji94] [emoji4]
Ja det har ikke noe valg altså. Nå skal det skje! :D
 
PP31 - CD19 - 3DPO
Dag 1 med crinone, ananas og babyklister

Da har krysset kommet i FF :) Høy og fin temp, måtte det bare fortsette. Kommer til å tempe et par dager til så tar jeg en pause. Håper dagene frem til testing går fort.
Nydelig vær i dag og det skal nytes :)

EBD1E976-0F48-4E01-88D9-A2C081D82DF0.jpeg
 
Hurra for kryss! Håper gullegget sitter denne gangen [emoji173]️
 
Hurra for DPO-land! :) Tror ikke urolig søvn ville påvirket tempen så mye som 0,6 grader, så jeg ville stolt på FF :) Gleder meg til å se to streker om en ukes tid! :D
 
Hurra for DPO-land! :) Tror ikke urolig søvn ville påvirket tempen så mye som 0,6 grader, så jeg ville stolt på FF :) Gleder meg til å se to streker om en ukes tid! :D
Når tempen er så høy ellers også så stoler jeg på FF :) Men var litt i tvil første dagen. Gleder meg selv til to streker ;)
 
PP31 - CD20 - 4DPO
Dag 2 med crinone, ananas og babyklister

Fortsatt fin og høy temp i dag. Blir kanskje temping et par dager til så blir det pause.
I går hadde jeg endel ilinger der nede. Ikke ved eggstokkene men litt mer inn mot midten. Var litt på begge sidene og de var veldig sterke. Litt tidlig for festesmerter 3dpo kanskje... Men fikk muligens en festedipp 4dpo i mai i fjor så alt er vel mulig :) Blir spennende å se hva testen neste søndag sier :)
Symptomer så langt (ikke det at det betyr noe :p ):
Sensitive nipler, hatt siden EL
Ilinger (ingenting i dag)
Oppblåst
Trøtt

Nydelig vær i dag også. Vært veldig varmt i natt så mannen måtte åpne vinduet enda mer og sette på vifta.

EA9E3D2C-4C95-4382-A94C-48EBD27B6465.jpeg
 
Følger spent med
 
PP31 - CD21 - 5DPO
Dag 3 med crinone, babyklister og ananas (siste dag med ananas)

Tempen gikk enda mer opp i dag, ikke det at det har så mye å si men små gleder :p Var svett og varm når jeg tempet, for vi har fått så flott vær :)
Hvilepulsen har gått opp opp og opp de siste dagene :) Forrige pp gikk den ikke over 68 når den bruker å komme over 70, opp til 74. Nå ligger den på 70 og fremdeles tidlig på dagen så kanskje den går opp litt til i dag.
Kjenner meg litt oppblåst, gassy og niplene er fortsatt sensitive. Veldig tett i nesen den siste uka eller to. Har gresspollenallergi og den er jo sterk nå. Er vel det som gjør meg litt trøtt også.
Blir noen spennnede dager fremover. Får jeg noen symptomer eller ikke. Største frykten er jo at TR skal komme. Men skal ikke ta sorgene på forskudd :) Fremdeles minst en uke til hun eventuelt kommer og i mellomtiden skal jeg kose meg og nyte sommeren :)

B0FF3627-5710-4634-8EE7-6367C0F07B23.jpeg


939846A2-53F0-43AD-A1AC-EF6D930D773A.jpeg
 
Back
Topp