Det største ønske

PP31 - CD18 - (1) 2DPO

Da er jeg forhåpentligvis 2 dpo :) Siden det skjedde så mye der nede i går så ble jeg plutselig usikker om EL var på onsdag. I forhold til tester og temp så var den det. Men når man kjenner så mye som skjer i eggstokker og livmorområdet så begynner man å bli usikker. Kjente ingenting av dette på onsdag. Mens jeg sitter å skriver dette så kom det en tanke om at kanskje det var et egg som slapp på onsdag og ett i går?? :p Lite trolig :D Er oppblåst i dag også og kjent iling og stikninger i den ene eggstokken.
Høy fin temp i dag så EL har vært, ingen tvil om det :)

Ukens vektoppdatering:
Litt varierende vekt i dag, vekta var ikke helt enig med seg selv :D Så da går jeg for midt i mellom, så da har jeg gått ned 0,6kg denne uka. Var redd jeg hadde gått opp fordi jeg hadde skeiet litt ut i går kveld, og i tillegg var så oppblåst.

FFCC8A5B-DBF5-4C79-98CB-D863AB4A9F82.jpeg
 
Last edited:
Fryktelig rart hvor mye det har å si for oss som følger med på det. :hilarious: ville kanskje sagt 2 dpo:angelic:
Ja veldig rart :D Mye som spiller inn når testinga skal begynne, når IKM er. Men tror egentlig at jeg er 2dpo. Får gå ut i fra det hvettfall :)
 
Jippi for dpo-land
 
Nå må bare dette befruktede egget borre seg godt fast om noen dager[emoji294] [emoji221] [emoji219]
Heia gullegget[emoji94] [emoji4]
 
Back
Topp