Det største ønske

Fikk et lite lass med div tester fra babyplan i dag. Både tidligtester og vanlige, strimler og staver [emoji4]

IMG_1517.JPG
 
Når begynner testingen?

Tenkte egentlig ikke før 12dpo. Men hvis EL er i dag så er 12dpo på ikm så kanskje det blir å teste på 11dpo, søndag neste uke.
 
PP31 - CD16 - Muligens EL dagen

Tempen gikk så vidt opp i dag så EL har ikke vært enda. Testen var tydelig negativ så da satser jeg på at EL er i dag :)
Vi har endelig fått sola tilbake og med det varmen så har vært ute og solt meg litt og fått i meg litt naturlig d-vitamin :)

Tenkte første test skulle ryke 12dpo denne gangen, men siden EL kanskje kommer i dag så er 12dpo på ikm. Har jeg EL på cd16 så har syklusen vært mellom 27-30 dager. Så da blir nok første test søndag neste uke 11dpo tenker jeg. Får se det litt an :)

5E7CCD16-2419-47A7-8CE3-BFDCE55B1AF5.jpeg


3F724034-9989-4F9A-BD0C-CB65A31979A9.jpeg
 
Krysser alt for at det lykkes denne pp ❤️
 
PP31 - CD17 - 1DPO

Da tror jeg at jeg har kommet meg inn i dpo land :) Skikkelig temp hopp i dag. Var litt varm, hatt litt urolig søvn også. Typisk den dagen tempen er viktigst syns jeg :p Begynner ikke på crinone og ananas i dag, får se an tempen i morgen. Men tror det ikke er noen tvil om at jeg er i dpo land da. Nå begynner den lange ventetiden før jeg kan ta den første testen :)

D797765B-637B-43AF-B066-AFFDA8592F1E.jpeg



Testene fra denne pp:

E2A82C10-48B2-43A4-BC57-68F88964528B.jpeg


AB264AB3-6404-4347-BF9F-88370A8E24EC.jpeg
 
Hurra for DPO-land! [emoji173]️
 
Må dagene gå fort fremover og ende med to streker ❤️
 
I dag har jeg hatt vondt i korsyggen og veldig øm rundt eggstokker og livmor. Føler meg oppblåst. Ikke noe bedre nå på kvelden. Hver gang jeg bøyer meg fremover kjenner jeg et trykk mot livmorområdet som er veldig ubehagelig. Kjenner det når jeg sitter oppreist også. Kjenner ilinger og press i eggstokkene også, spesielt på venstre side, så lurer på om EL kan være i dag i stedet? Ut i fra temp så skulle jo den vært i går da... Våknet ikke mange ganger i natt men mer enn vanlig. Kan det ha noen innvirkning på temp kanskje? Men skulle vel ikke vist store forskjellen likevel tenker jeg så hadde vel et temphopp...
Er trøtt og niplene har begynt å bli sensitive i dag.
 
Last edited:
Back
Topp