Det hadde jo vært koselig med en til?

Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD 22, 6DPO
EL: 4. mai
IKM: Mellom 16 og 18. mai
Symptomer: Murringer i nedre del av magen, og "tunge" bryster.

Tok disse to i dag, og ser noe på begge to. Den øverste er 10mIU og den nederste 25mIU. Helt sykt svakt, særlig på babyplan sin (tror ikke den vises på bildet en gang) og antagelig er det bare skygger. Men jeg fikk innmari til håp nå. :nailbiting:

20200510_085942.jpg
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD 22, 6DPO
EL: 4. mai
IKM: Mellom 16 og 18. mai
Symptomer: Murringer i nedre del av magen, og "tunge" bryster.

Tok disse to i dag, og ser noe på begge to. Den øverste er 10mIU og den nederste 25mIU. Helt sykt svakt, særlig på babyplan sin (tror ikke den vises på bildet en gang) og antagelig er det bare skygger. Men jeg fikk innmari til håp nå. :nailbiting:

Vis vedlegget 325609
Ser noe på begge to :)
 
Vet ikke om det er mulig å se på bildet, men jeg ser i hvert fall strek, om enn svak. Hvis dette er bare skygger tror jeg det kommer til å klikke for meg. :bag: Og igjen, tåpelig å teste så tidlig. Tåpelig tåpelig tåpelig! :banghead:

20200511_063341.jpg
 
Vet ikke om det er mulig å se på bildet, men jeg ser i hvert fall strek, om enn svak. Hvis dette er bare skygger tror jeg det kommer til å klikke for meg. :bag: Og igjen, tåpelig å teste så tidlig. Tåpelig tåpelig tåpelig! :banghead:

Vis vedlegget 325687
ser noe, men du mulig det er for tidlig med 25mIU ? du har ikke flere med 10?❤️
 
ser noe, men du mulig det er for tidlig med 25mIU ? du har ikke flere med 10?❤️

Jo, men den ble helt lik gårsdagens. Den er nok egentlig mindre sensitiv enn Babyplan 25mIU, ser mange klager på akkurat den typen. Burde jo bare la være å teste frem til 10DPO eller noe (akkurat som at det skjer).
 
Ser streker...
Og du er ikke den eneste som tester så tidlig altså
 
Bare skygger i dag også. Så skuffende. Nå gidder jeg ikke teste mer før fredag, om ikke mensen kommer før den tid.
 
❤️
 
Med lillebror ser jeg at jeg ikke testet positivt før IKM, og da var det svaaaakt. Kanskje jeg bare må smøre meg med tålmodighet. *sukk* Føler meg gravid da, masse murringer og "stikk" i magen, det pleier jeg ikke ha før mensen (men du kan banne på at jeg har det før mens denne gangen).
 
Jeg er altså så svak. :bag: Fikk denne nå til kvelden, og her kunne til og med kidden på femten peke ut strek uten å vite hvor den skal være. Hvis det der er en skygge, skal jeg aldri mer bruke disse testene.

Snapchat-1387133092.jpg


Snapchat-253588711.jpg
 
Last edited:
*slettet* feil :)
 
Last edited:
Blenda Clearblue tidligtest, så jeg antar at det ikke klaffet denne syklusen. :arghh: Blæh! Skal aldri bruke Babyplan sine tester igjen.
 
Blenda Clearblue tidligtest, så jeg antar at det ikke klaffet denne syklusen. :arghh: Blæh! Skal aldri bruke Babyplan sine tester igjen.

Jeg fikk også stygge skyggestreker på babyplan sine tester og kommer heller aldri til å bruke de igjen! Jeg klagde også på dem, men da ble jeg nærmest beskyldt for å se syner og eller lyve til dem. De kunne sende meg nye tester «av god vilje» siden jeg hadde klaget, selvom de ikke var enige. Hahah, latterlig kundeservice..

Som et lite tips til deg så er det nærmest like billig å kjøpe makesure sine tester fra farmasiet.no! Testene gir ikke skygger og kundeservicen er topp ❤️ Rask levering også, 1-2 dager!
 
10DPO og skygger på både Babyplan, One Step og CB pluss i dag.

Nå er jeg tom for Babyplantester, og de skal jeg ikke kjøpe igjen. Har masse One Step og to digitale jeg venter med til IKM. Jeg er litt sur i dag kjenner jeg.
 
10DPO og skygger på både Babyplan, One Step og CB pluss i dag.

Nå er jeg tom for Babyplantester, og de skal jeg ikke kjøpe igjen. Har masse One Step og to digitale jeg venter med til IKM. Jeg er litt sur i dag kjenner jeg.
Også fått skygge på babyplantestene, jeg sverger til make sure. Det er på førsteplass når det kommer til tester.
 
Jeg fikk også stygge skyggestreker på babyplan sine tester og kommer heller aldri til å bruke de igjen! Jeg klagde også på dem, men da ble jeg nærmest beskyldt for å se syner og eller lyve til dem. De kunne sende meg nye tester «av god vilje» siden jeg hadde klaget, selvom de ikke var enige. Hahah, latterlig kundeservice..

Som et lite tips til deg så er det nærmest like billig å kjøpe makesure sine tester fra farmasiet.no! Testene gir ikke skygger og kundeservicen er topp ❤️ Rask levering også, 1-2 dager!

Også fått skygge på babyplantestene, jeg sverger til make sure. Det er på førsteplass når det kommer til tester.

Make sure it is! Makan til tull og tøys da! Jeg har aldri opplevd skygger på tester før, det føles skikkelig dritt. Fortsatt bare 10DPO da, men jeg har ikke helt trua lenger uansett - selv om jeg føler meg gravid.
 
Back
Topp