Det hadde jo vært koselig med en til?

Amming er i hvert fall ikke lik vektnedgang her i gården. Fader altså, nå må jeg bare ta meg på tak. Og skulle jeg ikke gå noe særlig ned, så blir jeg i hvert fall sunnere.
Samme her.
La på meg mye med lillebror og har enda vann i kroppen og flere kg ned til startvekt og har nok jeg må ned i utgangspunktet. Og er jo så lett å få til med fullt hus og null søvn..
 
Samme her.
La på meg mye med lillebror og har enda vann i kroppen og flere kg ned til startvekt og har nok jeg må ned i utgangspunktet. Og er jo så lett å få til med fullt hus og null søvn..

Er så frustrerende. Jeg sliter med å godta at kroppen min skal se sånn ut, når jeg er over gjennomsnittet aktiv - og faktisk gjør en innsats.
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD8
EL: Forhåpentligvis mellom 2-6. mai en gang.
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

Ferdig med mens, og har hatt samleie for første gang siden midten av mars. :smiley-bounce012 Er nesten tom for eggløsningstester, og tror nesten jeg må bestille fra Norge for å få flere tidsnok. De jeg bestilte fra ebay tror jeg er lost in space eller noe, for nå har det gått innmari lang tid.
 
Er så frustrerende. Jeg sliter med å godta at kroppen min skal se sånn ut, når jeg er over gjennomsnittet aktiv - og faktisk gjør en innsats.
Ja, må bare ikke gi opp.
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD8
EL: Forhåpentligvis mellom 2-6. mai en gang.
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

Ferdig med mens, og har hatt samleie for første gang siden midten av mars. :smiley-bounce012 Er nesten tom for eggløsningstester, og tror nesten jeg må bestille fra Norge for å få flere tidsnok. De jeg bestilte fra ebay tror jeg er lost in space eller noe, for nå har det gått innmari lang tid.
Jeg bestilte fra Billigetester.no nå sist, fikk de ganske fort, bare noen dager :) Gleder meg til å følge med deg nå :joyful:
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD10
EL: Forhåpentligvis mellom 2-6. mai en gang.
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

Nå lurer jeg på om jeg faktisk hadde EL forrige syklus alikevel? Har begynt med EL-testing denne syklusen, og får knapt antydning til strek (som i forrige syklus), og jeg begynner å lure veldig på om de bare trenger ekstremt høye hormonverdier for å bli positive? Den sterkeste testen i forrige syklus ble tatt 14 dager før mens, og man ser jo tydelig at det stiger, for så å synke igjen dagen etter? Noen tanker?

Har bare tre igjen av denne typen (one step fra ebay, grønne), og fem Babyplan, så jeg er spent på om det holder for denne runden.

Screenshot_20200428-152356_Premom.jpg
 
Brukte noen ebaytester en gang, de ble aldri positive (brukte digital da jeg var sikker på el nærma seg, den slo ut). Babyplan sine blå strimler ble nesten svarte de da, så de slo veldig tydelig ut her.
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD12
EL: Forhåpentligvis mellom 2-6. mai en gang.
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

El-testene (fra ebay) blir fortsatt like latterlig negative. Greier ikke myse frem en strek en gang. Slik var de i forrige syklus også, men unntak av de tre testene som faktisk fikk synlig strek, rundt den tiden jeg burde hatt EL sett i sammenheng med mens. Har tydelig EL-slim, så det er et eller annet på gang. Vi har begynt å legge inn aksjer annenhver dag, og tenker at det får holde for denne runden.
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD14
EL: Forhåpentligvis mellom 2-6. mai en gang.
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

Fremgang på EL-testene. Jeg ser faktisk strek! :gen014 Jeg har vanligvis eggløsning på CD17, spent på om det gjelder nå også.
 

Vedlegg

  • 20200502_173817.jpg
    20200502_173817.jpg
    14,6 KB · Visninger: 63
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD15
EL: Forhåpentligvis mellom 2-6. mai en gang.
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

EL-testene blir sterkere. :gen014 Usikker på om de noen gang blir positive (fra Normal og ebay), men jeg kommer til å tolke svakere tester etter den sterkeste som at EL har vært. Vi legger inn en hel masse aksjer i hvert fall, så vi treffer på EL (om den kommer) uansett.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200503-134007_Premom.jpg
    Screenshot_20200503-134007_Premom.jpg
    20,6 KB · Visninger: 63
Hva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?
 

Vedlegg

  • 20200503_164025.jpg
    20200503_164025.jpg
    8,5 KB · Visninger: 90
Hva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?
Den der må vel være så god som positiv? Ville testet en gang til i kveld, bare for å være helt sikker :)
 
Ser da positiv ut
Vanskelig å si om du vil få sterkere, kjenner ikke de testene
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD16
EL: 4. mai
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

Kjenner jeg lar meg rive med altfor lett av dette her, nedturen kommer til å bli såååååå stor om vi ikke treffer på første forsøk. :bag: Jeg har jo alltid blitt gravid bare noen med penis så litt hardt på meg, så jeg har liksom en forventning om at det er bare å ha seg til rett tid, så blir jeg gravid.

Vi har i hvert fall gjort det vi kan, aksjer er lagt inn ofte nok til at vi treffer på EL, så da er det bare å be til høyere makter om at gutta hans treffer egget - og at egget vandrer helt inn i livmoren før det slår seg ned. Begynner å bekymre meg veldig for Ex.U. Jeg kan liksom ikke miste verken eggleder eller eggstokk, da blir det ingen baby. :arghh:
 
Prøveperiode: PP1
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD 21, 5DPO
EL: 4. mai
IKM:
Mellom 16 og 18. mai

Jeg røyk på en test i går kveld, den var ikke uventet negativ. :knegg: Men så tittet jeg bort i søppelkurven i dag tidlig, og der var det jammen strek. Fikk stooooore forhåpninger, inntil jeg innså at det fader meg sto LH på testen! :arghh: Det er innmari dårlig av produsenten!

Og ja, jeg vet at strek på testen etter at fristen har utløpt er ugyldige, men jeg har aldri opplevd det uten å være gravid, derfor fikk jeg også forhåpninger om spire når jeg først så det. Nå er jeg bare sur! :smiley-angry019
 

Vedlegg

  • 20200509_062442.jpg
    20200509_062442.jpg
    12,6 KB · Visninger: 92
  • 20200509_085006.jpg
    20200509_085006.jpg
    26,6 KB · Visninger: 94
Feilparkert da kanskje ?
 
Back
Topp