Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke du blitt fort gravid med de andre ?
Make sure it is! Makan til tull og tøys da! Jeg har aldri opplevd skygger på tester før, det føles skikkelig dritt. Fortsatt bare 10DPO da, men jeg har ikke helt trua lenger uansett - selv om jeg føler meg gravid.
Kan jo hende du ikke tester positivt før IKM skal krysse fingreneMake sure it is! Makan til tull og tøys da! Jeg har aldri opplevd skygger på tester før, det føles skikkelig dritt. Fortsatt bare 10DPO da, men jeg har ikke helt trua lenger uansett - selv om jeg føler meg gravid.
Da satser vi på det maks er en måned til. Men ser jo tydelig strek på de du har lagt ut..Jo, det har gått veldig fort.
Det der er så kjipt! Sånn hadde jeg det forrige syklus og! Fikk strek på babyplan, one step og rfsu tidlig... men det ble ikke sterkere! Enten var det elendige tekster og max uflaks evt kjemisk. Jeg og sa jeg skulle bruke noen amdre fremover, men hadde 70 one step liggende og babyplan allerede på vel klaffet denne månden, så nå jobber jeg på spreng for å bruke de opp
Aldri mer One Step, RFSU eller Babyplan, that's for sure. Strek på alt jeg har tatt av tester.
Argh! Merkelig opplegg, er du nå forbi IKM?
Spennende tok du bilde av testen ?Ingen mens (så langt), og fortsatt tydelig strek på One Step.
Spennende tok du bilde av testen ?