Det hadde jo vært koselig med en til?

Har også god erfaring med make sure. Har sett mange her som har fått strek på babyplan, men ikke utslag på noen andre tester. Og streken har heller aldri blitt noe mer.
 
Har ikke du blitt fort gravid med de andre ?
 
Make sure it is! Makan til tull og tøys da! Jeg har aldri opplevd skygger på tester før, det føles skikkelig dritt. Fortsatt bare 10DPO da, men jeg har ikke helt trua lenger uansett - selv om jeg føler meg gravid.

Jeg krysser fingrene for deg! ❤️
 
Make sure it is! Makan til tull og tøys da! Jeg har aldri opplevd skygger på tester før, det føles skikkelig dritt. Fortsatt bare 10DPO da, men jeg har ikke helt trua lenger uansett - selv om jeg føler meg gravid.
Kan jo hende du ikke tester positivt før IKM :) skal krysse fingrene :) :)
 
:arghh:

Aldri mer One Step, RFSU eller Babyplan, that's for sure. Strek på alt jeg har tatt av tester.
 

Vedlegg

  • 20200516_100921.jpg
    20200516_100921.jpg
    12,4 KB · Visninger: 99
:arghh:

Aldri mer One Step, RFSU eller Babyplan, that's for sure. Strek på alt jeg har tatt av tester.
Det der er så kjipt! Sånn hadde jeg det forrige syklus og! Fikk strek på babyplan, one step og rfsu tidlig... men det ble ikke sterkere! Enten var det elendige tekster og max uflaks evt kjemisk. Jeg og sa jeg skulle bruke noen amdre fremover, men hadde 70 one step liggende og babyplan allerede på vel :p klaffet denne månden, så nå jobber jeg på spreng for å bruke de opp :)

Lykke til med videre testing, og krysser fingrene for at det bare er hcgen som er treg denne gangen :)
 
Kjemisk?
 
Ingen mens (så langt), og fortsatt tydelig strek på One Step.
 
Og da spotter jeg friskt blod, så mensen kommer nok for fullt i løpet av natten. Prøver på ny frisk neste syklus.
 
Prøveperiode: PP2
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD1
EL: 2. juni
IKM:
16. juni

Mensen kom for fullt i natt, som ventet. Jeg ble plutselig livredd for svangerskap utenfor livmor, for da fikk jeg jo også "mensen" til rett tid. Men det er nok best å ikke krisemaksimere. Får ta en test når mensen er over, så jeg er sikker på at det ikke er noe.

Denne prøveperioden dropper jeg EL-tester, og satser på samleie annenhver dag fra CD10 til CD 20, da bør vi treffe greit. Og så gidder jeg ikke begynne å teste 4DPO, det var jo helt nytteløst!
 
Prøveperiode: PP2
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD7
EL: 2. juni
IKM:
16. juni

Ferdig med mens for er par dager siden. Den var "rar", i den fortstand at jeg blødde betraktelig mindre enn jeg vanligvis gjorde før eggstokken ble tatt ut, men den varte like lenge som mensen vanligvis gjør dog. Spennende å se om det er noe som forandrer seg igjen (ikke at jeg vil ha mens på lenge da). Bare negative tester etter mens, men med de samme dumme skyggene. Har jo sagt at jeg ikke skulle bruke de one step testene mer, men jeg sendte melding til selger på ebay om de tre som viste seg å være LH-tester, og de sendte 50 nye som kompensasjon. :banghead: Men, denne syklusen venter jeg til IKM.
 
Prøveperiode: PP2
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD13
EL: 2. juni
IKM:
16. juni

Litt lite å oppdatere med denne prøveperioden gitt. Ingen EL-tester, men i dag har jeg hatt skikkelige eggløsningssmerter for første gang siden før operasjonen. Tenker egentlig at det er et godt tegn. Vi har litt halvhjertet lagt inn aksjer, men denne prøveperioden er det kanskje like greit at det ikke klaffer, ettersom vi har bestemt oas for å flytte i høst, og jeg helst vil få meg jobb dit vi flytter før jeg blir smelt på tjukka. Dagpenger er ikke noe jeg ønsker å leve av gitt. Jobbintervju kommende torsdag, spennende og skummelt.
 
Lykke til med intervju!
Hva slags jobb er det?
 
Back
Topp