Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den godt! Men også opplevd tester med sånne skygger... likevel dette KAN være babystrek når man først får strek pleier det jo å øke forholdsvis raskt, så kan hende en ny test o kveld pg hvertfall i morgen tidlig bør vise tydeligere strek
Jeg vet, disse testene er helt håpløse. Fikk knapt strek på disse, samtidig som CB digital viste 2-3. Har bare noen få igjen, så jeg prøver å få brukt de opp.
Om du vet det ville jeg ha kjørt på og kjøpt en bedre testJeg vet, disse testene er helt håpløse. Fikk knapt strek på disse, samtidig som CB digital viste 2-3. Har bare noen få igjen, så jeg prøver å få brukt de opp.
Gjør det på fredag, orker ikke kaste bort penger på andre tester når jeg like ofte får mens på dag 28, 29 og 30 som på dag 26. Jeg prøver egentlig å la være å teste i det hele tatt før mensen faktisk er forsinka, men akkurat det går dårlig.Om du vet det ville jeg ha kjørt på og kjøpt en bedre test
Hehe, ser denGjør det på fredag, orker ikke kaste bort penger på andre tester når jeg like ofte får mens på dag 28, 29 og 30 som på dag 26. Jeg prøver egentlig å la være å teste i det hele tatt før mensen faktisk er forsinka, men akkurat det går dårlig.
Takk! Dette freaker meg helt ut. Det gikk ikke videre bra sist jeg var gravid liksom, og jeg har bare den ene eggstokken og egglederen igjen, så jeg har ikke råd til enda en exu.Kan konkludere med at du ikke er en krakk
Gratulerer!!