Det hadde jo vært koselig med en til?

Baah! Jeg gir opp! Syklusen min er helt på styr, fikk mensen i dag, på syklusdag 26. Eggløsning fant jeg aldri.
 
Bedre lykke neste PP :) tror jeg har lest at kroppen kan finne på å hoppe over en EL i året ?
 
Krysser fingrene for at dere lykkes snart
 
Lenge siden jeg oppdaterte her nå. Vi ga egentlig litt opp hele prøvingen etter operasjonen. Tok litt tid før jeg kom inn i en ordentlig syklus, og jeg har egentlig ingen anelse på om jeg har eggløsning hver måned, eller i det hele tatt.

Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre videre nå, lurer på om det kanskje kan være en idé å ta kontakt med gynekolog?
 
Sikkert ikke dumt. Da får du også lufta hjernen litt ift alle tanker om dette
 
Hei! Long time no see og sånt. :bag: Jeg trenger en kjapp mening om denne (lyset er justert). Streken er synlig IRL, men var vanskelig å fange opp uten å justere lyset på bildet. Syklusen min er noe ustabil, mellom 26 og 30 dager, er på dag 27 i dag.
 

Vedlegg

  • Snapchat-1446925723.jpg
    Snapchat-1446925723.jpg
    489,4 KB · Visninger: 102
Ser den godt! Men også opplevd tester med sånne skygger... likevel dette KAN være babystrek :) når man først får strek pleier det jo å øke forholdsvis raskt, så kan hende en ny test o kveld pg hvertfall i morgen tidlig bør vise tydeligere strek :)
 
Ser den godt! Men også opplevd tester med sånne skygger... likevel dette KAN være babystrek :) når man først får strek pleier det jo å øke forholdsvis raskt, så kan hende en ny test o kveld pg hvertfall i morgen tidlig bør vise tydeligere strek :)

Jeg vet, disse testene er helt håpløse. Fikk knapt strek på disse, samtidig som CB digital viste 2-3. Har bare noen få igjen, så jeg prøver å få brukt de opp.
 
Jeg vet, disse testene er helt håpløse. Fikk knapt strek på disse, samtidig som CB digital viste 2-3. Har bare noen få igjen, så jeg prøver å få brukt de opp.

Hvis du har ekstra, så ta en i vann ogås neste gang. Så kan man se om det gir utslag der også! Så n jeg så t det var ekte gravidskyggestrek 8dpo i et svangerskap. :p
 
Jeg vet, disse testene er helt håpløse. Fikk knapt strek på disse, samtidig som CB digital viste 2-3. Har bare noen få igjen, så jeg prøver å få brukt de opp.
Om du vet det ville jeg ha kjørt på og kjøpt en bedre test :Heartred :happy:
 
Om du vet det ville jeg ha kjørt på og kjøpt en bedre test :Heartred :happy:
Gjør det på fredag, orker ikke kaste bort penger på andre tester når jeg like ofte får mens på dag 28, 29 og 30 som på dag 26. Jeg prøver egentlig å la være å teste i det hele tatt før mensen faktisk er forsinka, men akkurat det går dårlig. :knegg:
 
Gjør det på fredag, orker ikke kaste bort penger på andre tester når jeg like ofte får mens på dag 28, 29 og 30 som på dag 26. Jeg prøver egentlig å la være å teste i det hele tatt før mensen faktisk er forsinka, men akkurat det går dårlig. :knegg:
Hehe, ser den:hilarious:

Jeg heier på to streker på testene fremover :Heartbigred
 
Kan konkludere med at du ikke er en krakk :D
Gratulerer!!
 
Kan konkludere med at du ikke er en krakk :D
Gratulerer!!
Takk! Dette freaker meg helt ut. :wideyed: Det gikk ikke videre bra sist jeg var gravid liksom, og jeg har bare den ene eggstokken og egglederen igjen, så jeg har ikke råd til enda en exu.
 
Dagens. Siste møkkatesten fra ebay, blir digital i løpet av ettermiddagen, om jeg ikke greier å vente til i morgen tidlig da.
 

Vedlegg

  • Snapchat-926611541.jpg
    Snapchat-926611541.jpg
    501,3 KB · Visninger: 69
  • PhotoGrid_Plus_1654837866516.jpg
    PhotoGrid_Plus_1654837866516.jpg
    1,4 MB · Visninger: 74
Back
Topp