Det hadde jo vært koselig med en til?

Absolutt!
 
Prøveperiode: PP2
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD19, mellom 4 og 6DPO
EL: 2. juni
IKM: 16. juni
Testdato: 17. juni

Okei, nå angrer jeg på at jeg ikke testet etter EL, aner jo ingenting om hvor jeg ligger i løypa. Hadde tydelige EL-smerter 30. mai (CD13), men det trenger jo ikke bety at jeg hadde EL da. Det er litt tidlig til meg å være, men ikke umulig.

Hvis jeg ikke har fått mens innen 17. juni tar jeg en test da. Det er bryllupsdagen vår BTW.

Jobbintervjuet gikk ok, men huff så fælt jeg synes det er. Får antagelig høre noe over helga.
 
Last edited:
Prøveperiode: PP2
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD20, mellom 5 og 7DPO
EL: 2. juni
IKM: 16. juni
Testdato: 17. juni

Jeg er dum dum dum! Jeg har helt bevisst ryddet vekk alle tester, og lagt de langt unna toalettet, men tror dere ikke det hadde gjemt seg unna en da? Og tror dere ikke at jeg bare måtte tisse på den? Samme tullet som forrige PP, tydelig skygge. :banghead::banghead: Dum dum dum!
 
Last edited:
Klassisk!

når ryker neste test?
 
Prøveperiode: PP2
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD26, mellom 10 og 12DPO
EL: 2. juni (eller 30. mai, who knows)
IKM:
16. juni
Testdato: 17. juni

Innrømmelse; Jeg har et lite lager med kinatester som mannen ikke vet om. Og tester hver dag uten at han vet det. :bag: For et par dager siden fikk jeg skikkelig strek, altså en godt synlig en, men i går var den blenda. I dag derimot, er det strek igjen (ikke like sterk som her om dagen, men definitivt der). :bored: Og jeg blir litt sånn :dance018 og :confused013 på samme tid. I dag har jeg vært uggen, men det tror jeg er på grunn av varmen, og ikke svangerskap.

Er det bare jeg som ser syner? Den nederste er dagens. Beklager ekstremt dårlig lys, jeg gjemmer meg for mannen på soverommet. :angelic:

20200612_155000.jpg
 
Du er søt da. :hilarious: Kunne ikke vært meg nei (for jeg smugkjøpte apotektester :angel12).

Jeg ser noe veldig svakt, men kvaliteten herpes så på bilder som lastes opp, så kombinert med dårlig lys er det vanskelig å se for sikkert.
 
Du er søt da. :hilarious: Kunne ikke vært meg nei (for jeg smugkjøpte apotektester :angel12).

Jeg ser noe veldig svakt, men kvaliteten herpes så på bilder som lastes opp, så kombinert med dårlig lys er det vanskelig å se for sikkert.

Mannen mener det holder å teste først når mensen ikke kommer. Menn altså! :bored:
 
Bedre lys (naboen lurte nok veldig på hva jeg drev med i vinduet) Den øverste er fra i forgårs, den nederste fra i dag.

20200612_191521.jpg
 
Nei, han går med på to. En strektest, og en digital. Han tror ikke på det før den digitale sier gravid. :hilarious:

Åhoooo, to til og med! Min mente det holdt med en. Han vet ikke hvor mye jeg har testa.

Dog. Første gang tok jeg faktisk bare to. En da mens uteble og en da jeg fikk panikk pga blødning. De to andre gangene derimot. Og i pp mellom 1 og 2 svangerskap. :bag:
 
Åhoooo, to til og med! Min mente det holdt med en. Han vet ikke hvor mye jeg har testa.

Dog. Første gang tok jeg faktisk bare to. En da mens uteble og en da jeg fikk panikk pga blødning. De to andre gangene derimot. Og i pp mellom 1 og 2 svangerskap. :bag:

:knegg:

Med første tok jeg én eneste test, på kontoret til en rådgiver på Amathea (eller AAN som det het da). Hvor mange tester jeg har tatt etter den tid tror jeg ikke jeg tør å regne på. :bag:
 
Spennende :nailbiting: Jeg ser noe der...krysser fingrene for at det blir sterkere :woot:

(En grunn for at jeg hadde et eget lite teste-lager som jeg "koste" meg med i årene som prøver. Uten at mannen visste om det. Han fikk bare se de digitale han :hilarious:)
 
Jeg skulle ønske at jeg hadde tester med bedre sensitivitet. Jeg mener jo å se strek på alle jeg tar, men er så usikker på om de er grå eller rosa. Antar egentlig at det bare er skygger, selv om jeg innbiller meg at det er en bitteliten økning fra i går kveld, til i dag. Baah altså, man blir helt skrullete av denne greia her.
 
Prøveperiode: PP3
Kosttilskudd: Folat, jod og jern.
Syklusdag: CD1
EL: 26. juni
IKM:
9. juli

Mensen. Så enten er det tullete tester, eller så var det en kjemisk. Men, helt tydelig at eggløsning var på den dagen jeg hadde smerter. Denne syklusen blir det EL-testing.
 
Last edited:
Lykke til!
 
Back
Topp