Har du prøverør du også?6+1 i dag.
Skal til fertilitetsklinikken neste uke og er 7+3 da, så blir ul da også. Jeg greide bare ikke vente, siden jeg mista ca nå sist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøverør du også?6+1 i dag.
Skal til fertilitetsklinikken neste uke og er 7+3 da, så blir ul da også. Jeg greide bare ikke vente, siden jeg mista ca nå sist![]()
Kom ikke så langtHar du prøverør du også?![]()
Regner med det er innvendig. Kan oppdatere deg i morgen. Hadde det ikke vært gir prøverør og blødninger hadde jeg nok drøyd det til uke 12Dere som er på så tidlig ul, er det utvendig eller innvendig?
Oki, spennende daRegner med det er innvendig. Kan oppdatere deg i morgen. Hadde det ikke vært gir prøverør og blødninger hadde jeg nok drøyd det til uke 12![]()
Synes denna utregninga er såå forvirrende jeghver gang jeg tror jeg har skjønt det, så forvirrer jeg meg selv igjen
hehe.
Sååå spent på tidlig ul i mårra. Håper sånn på hjerteslag som vi ikke fikk oppleve første graviditeten vi var på ulmen har en god følelse!
Lykke tiljeg skal på ultralyd i morgen jeg også
![]()
Takk det sammeDa er vi tre som skal på ul i morgon, spennendehurit_2014 og lillenutta masse lykke til:-D
Da er vi tre som skal på ul i morgon, spennendehurit_2014 og lillenutta masse lykke til:-D
det er innvendigDere som er på så tidlig ul, er det utvendig eller innvendig?