Desemberjentenes skravletråd

6+1 i dag.
Skal til fertilitetsklinikken neste uke og er 7+3 da, så blir ul da også. Jeg greide bare ikke vente, siden jeg mista ca nå sist:)
Har du prøverør du også? :)

Dere som er på så tidlig ul, er det utvendig eller innvendig?
Regner med det er innvendig. Kan oppdatere deg i morgen. Hadde det ikke vært gir prøverør og blødninger hadde jeg nok drøyd det til uke 12 :)

Takk :)

Spennende tider om dagen ja! Her startet dagen med rosa på papiret, så nå har jeg vært superstresset i hele dagen. Litt roligere nå siden det ikke er blitt mer til nå, men absolutt ikke rolig. Hadde noe blødninger sist svangerskap også, men det var i uke 8 og nå er jeg bare 5. Huff, blir sliten av sånt!

Tusen takk! :) veeeldig spent

Lykke til ultralyddamer!
Dette er litt kjedelig med å ha termin sent i måneden - så mange i terminklubben som er kommet myyye lenger :D De her første ukene går ultrasent altså. Men - bank i bordet - ingen spotting så langt i dag, så en dag lenger på vei enn i går.

Lykke til på ultralyd i dag damer :)

Guri malla. Disse luftboblene som suser forbi over magen lurer meg til å tenke på spark. Men det var nå VELDIG tidlig for det enda da :D Fantomspark og luftbobler passer bra i ny graviditet. Hehe.
Gleder meg til å kjenne på ordentlige spark <3

Back
Topp