Desemberjentenes skravletråd

Unnskyld, men :P Flere som er løse i magen?

Hehe ja.. En periode så kunne jeg bæsje hver gange jeg gikk på do:p
Det var nesten litt krise å forlate huset haha.
Men heller løs enn hard spør du meg!

Hehe ja.. En periode så kunne jeg bæsje hver gange jeg gikk på do:p
Det var nesten litt krise å forlate huset haha.
Men heller løs enn hard spør du meg!
Hvor løs liksom? Her bare renner det ut :P merkelig! Var sånn for to dager siden, igår kom det ikke noe så pån igjen idag.

Hei! Melder meg inn her jeg også! Må ha noen å skravle med, tiden går så ufattelig sakte :P Gjør ikke noe annet enn å vente på TUL og det er jo, 3 uker til! Ah! :D Kan forresten slenge meg på det med mange nr2 dobesøk, for ikke å snakke om luft i magen! Jeeeze! :P

God helg, jenter! :D

Ja nå ble det helg. Herlig! Mamma på besøk i helga, det kan jo bli både koselig og slitsomt :D Bror dukka opp med sin datter, så da måtte vi dekke på til flere til middag. Er jo koselig med flere rundt middagsbordet. Noe som gjør at jeg gleder meg enda mer til den lille familien vår blir større :Heartred:Heartred

• Liker
Reactions: SMI
Synes tiden går sååå sakte, er det mulig.. ser på appen på tlf hver dag +1+2+3 herregud husker ikke at det gikk så sakte sist..jaja klage klage :p
Men dere som tar ul I uke 6/7/8 hva ser dere etter da?

Synes tiden går sååå sakte, er det mulig.. ser på appen på tlf hver dag +1+2+3 herregud husker ikke at det gikk så sakte sist..jaja klage klage :p
Jeg synes også det går utrolig sakte!! :)

På tul ser man etter liv.. Hjerte, antall fostre, at det vokser der det skal... For min del iallfall :)

PGA prøverør. Ser etter hjerteaktivitet og plassering først og fremst. Litt større risiko for at det sitter utenfor livmoren ved ivf.

Tiden går kjempesakte ja :( litt raskere nå etter syv uker enn før heldigvis

Jeg synes også det går utrolig sakte!! :)

På tul ser man etter liv.. Hjerte, antall fostre, at det vokser der det skal... For min del iallfall :)

Men drar dere på 12 ukers også? Eller slår dere dere til ro med resultatet dere får? :) sist hadde vi første når vi var 12 uker men nå føles det så ufattelig lenge til.. blitt mer utålmodig med årene tydeligvis; ) :p men er dette da hos privat? Eller kan man gjøre det hos fastlegge?

Back
Topp