Heller det motsatteUnnskyld, menFlere som er løse i magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heller det motsatteUnnskyld, menFlere som er løse i magen?
Unnskyld, menFlere som er løse i magen?
Hvor løs liksom? Her bare renner det utHehe ja.. En periode så kunne jeg bæsje hver gange jeg gikk på do
Det var nesten litt krise å forlate huset haha.
Men heller løs enn hard spør du meg!
Jepp..Unnskyld, menFlere som er løse i magen?

Jeg synes også det går utrolig sakte!!Synes tiden går sååå sakte, er det mulig.. ser på appen på tlf hver dag +1+2+3 herregud husker ikke at det gikk så sakte sist..jaja klage klage
Men dere som tar ul I uke 6/7/8 hva ser dere etter da?

PGA prøverør. Ser etter hjerteaktivitet og plassering først og fremst. Litt større risiko for at det sitter utenfor livmoren ved ivf.Synes tiden går sååå sakte, er det mulig.. ser på appen på tlf hver dag +1+2+3 herregud husker ikke at det gikk så sakte sist..jaja klage klage
Synes tiden går sååå sakte, er det mulig.. ser på appen på tlf hver dag +1+2+3 herregud husker ikke at det gikk så sakte sist..jaja klage klage
Jeg synes også det går utrolig sakte!!
På tul ser man etter liv.. Hjerte, antall fostre, at det vokser der det skal... For min del iallfall![]()
PGA prøverør. Ser etter hjerteaktivitet og plassering først og fremst. Litt større risiko for at det sitter utenfor livmoren ved ivf.