Desemberjentenes skravletråd

Hurit_2014

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Vi må nå ha en tråd å skravle i for å få tiden til å gå? :)

Jeg er forkjølet og håper jeg snart blir frisk igjen for å kunne nyte graviditeten skikkelig igjen.
 
Forkjøla jeg også, så nå er det koffein fri te med honning, halsdrops og sofatjeneste mens vi ser på TV 2 sin krim :)
 
Deilig med tidlig ul. St Olavs er jo så teit og ifølge de er jeg ikke 4 uker før på mandag, men da er det jo bare 3 uker til en ul fra da. :) så får jeg heller tenke i mitt hodet at jeg er 5 dager lengre på vei og nærmere 12 ukers grensen. Prøverør er nervepirrende...
 
Deilig med tidlig ul. St Olavs er jo så teit og ifølge de er jeg ikke 4 uker før på mandag, men da er det jo bare 3 uker til en ul fra da. :) så får jeg heller tenke i mitt hodet at jeg er 5 dager lengre på vei og nærmere 12 ukers grensen. Prøverør er nervepirrende...
Jupp stolav er teit når det gjelder det der... Skulle tro de visste at man er mer en to uker den dagen de setter inn en blastocyst :p
 
Deilig med tidlig ul. St Olavs er jo så teit og ifølge de er jeg ikke 4 uker før på mandag, men da er det jo bare 3 uker til en ul fra da. :) så får jeg heller tenke i mitt hodet at jeg er 5 dager lengre på vei og nærmere 12 ukers grensen. Prøverør er nervepirrende...
Er prøverør her også så vi skal på ul i Porsgrunn, men ikke før uke 7, og jeg syns det er lenge. Haha! Det er jo egentlig ikke det, men det føles sånn nå i starten.
 
Dårlig idé å se pay it forward når man er full av hormoner (ikke bare hcg, men også trippel dose østrogen pga prøverør) :p
 
Dårlig idé å se pay it forward når man er full av hormoner (ikke bare hcg, men også trippel dose østrogen pga prøverør) :p
Styra unna den jeg :p Grein som en unge av undercover boss igår så ingen tvil om at hormonene herjer :p
 
Jeg leser bok om dagen. Prøver å få tiden til å gå så fort som mulig til blodprøvetid. Burde egentlig bare nyte at det er ferie.

I dag er endelig butikkene oppe igjen så da skal jeg få kjøpt litt god mat og litt godteri.
 
Gravid&baby og pregnancy+. Føler nesten det er for tidlig og at jeg burde hatt venta et par uker med å installere de.
 
Flere som har mye luftsmerter? Har også skikkelig treg mage fått :(
 
Flere som har mye luftsmerter? Har også skikkelig treg mage fått :(
Jaaa, veeldig plaget , vondt heletiden. Å føler meg obstipert. Gaad, spiser svisker, drikker biola, men får igrun bare mer luftsmerter av der. Håper det ikke er ett langvarig symptom.
 
Nå har jeg hatt så vondt i hele natt :( Er på hytta nå og kjenner jeg bare vil hjem. Tror jeg både må få ut luft og på do :p
 
Back
Topp