Off... Håper det blir bedre når du kommer hjemNå har jeg hatt så vondt i hele nattEr på hytta nå og kjenner jeg bare vil hjem. Tror jeg både må få ut luft og på do
![]()
Ingen ting slår egen do!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off... Håper det blir bedre når du kommer hjemNå har jeg hatt så vondt i hele nattEr på hytta nå og kjenner jeg bare vil hjem. Tror jeg både må få ut luft og på do
![]()
Så hærlig! Det er deilig å kose på babyerI dag har jeg passet lille tante gullet mitt. Han er åtte uker. Så nydeligå kjenner i armmusklene att dem ikke var vadt til babyer
![]()
Ja, så hærligSå hærlig! Det er deilig å kose på babyer![]()
Ikke tenk på detHar ikke noe særlig med symptomer og det bekymrer meg.. I tillegg så jobber jeg natt.. Og en bekymring.. Uff.. Skal bli noen lange uker kjenner jeg..
Ikke tenk på detDet er like normalt å ikke ha særlig til symptomer som å ha en del symptomer.
er testen positiv så er du gravid! <3
Positiv test i dag, 4+4! Klarer ikke helt å tro det enda, men er i lykkerus! Har ei prinsesse fra før som snart bikker 9 mndHvor langt er dere på vei?
takkGratulerer!! 4+6 her.
GratulererHcg målt til 915 i dag!! Hurra![]()
![]()
GratulererPositiv test i dag, 4+4! Klarer ikke helt å tro det enda, men er i lykkerus! Har ei prinsesse fra før som snart bikker 9 mndHvor langt er dere på vei?