Desemberjentenes skravletråd

Nå har jeg hatt så vondt i hele natt :( Er på hytta nå og kjenner jeg bare vil hjem. Tror jeg både må få ut luft og på do :p
Off... Håper det blir bedre når du kommer hjem :-)
Ingen ting slår egen do! ;)

Hjemreise dag i dag... deilig å komme hjem. Å det har jo vært en veldig pussig påske, når man har en såå fersk og positiv hemmelighet. Jeg måtte si det til mamma og søstern. Iom jeg har hatt ett tøft og følelseladet år pga dette, så var det greit å ha noen å lufte tankene med.

I dag har jeg passet lille tante gullet mitt. Han er åtte uker. Så nydelig:) å kjenner i armmusklene att dem ikke var vadt til babyer:-p

Det var deilig å komme hjem igjen i dag. Mini og gliste stort når vi nærmet oss huset og han gjenkjente omgivelsene :) Har vært en fin påske da. Men det er best å være hjemme :)

Morgenkvalme, hva er det? Her kommer den på kvelden :p problemer med tannpuss slik som i første graviditet. Halsbrann. Ekstremt trøtt, men ofte problemer med å sovne eller så kan jeg våkne veldig tidlig. Luft og tilhørende smerter. Magen veksler mellom løs og forstoppelse. Men alle symptomer et velkommen, så Vi ikke må gjennom ny runde med ivf.

Har ikke noe særlig med symptomer og det bekymrer meg.. I tillegg så jobber jeg natt.. Og en bekymring.. Uff.. Skal bli noen lange uker kjenner jeg..

Har ikke noe særlig med symptomer og det bekymrer meg.. I tillegg så jobber jeg natt.. Og en bekymring.. Uff.. Skal bli noen lange uker kjenner jeg..
Ikke tenk på det :) Det er like normalt å ikke ha særlig til symptomer som å ha en del symptomer. :) er testen positiv så er du gravid! <3

Back
Topp