Desemberjentenes skravletråd

Et litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare. :p

.

Et litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare. :p
Kjenner til det. Hadde termin 19 juli selv sist, så kunne jo ikke snike på august heller følte jeg:p
Men nå kommer jeg til å henge litt både på november og desember tenker jeg. Termin 28. November, og første kom 4 dager over.

Kjenner til det. Hadde termin 19 juli selv sist, så kunne jo ikke snike på august heller følte jeg:p
Men nå kommer jeg til å henge litt både på november og desember tenker jeg. Termin 28. November, og første kom 4 dager over.
Var 19.07 her også, i 2014 :) skal nok være litt aktiv på november også etter hvert, forrige ble tatt med KS ei uke før termin :)

Helt enig! Jeg hadde termin 23.feb i fjor og følte jeg hang veldig etter. Fødte da i tillegg 2.mars. Haha

Enig :D

Enig der, selv om jeg har 7.des, så er jeg glad jeg ikke har seinere.. Så har jeg dere jenter å sammenligne litt med som ligger rett foran :) :)

Skjønner godt hva du mener:-D

Godt at dere er enige :)

Flere med kresne barn her? Gurimalla, jeg blir så oppgitt. :p heldigvis så smaker hun på maten stort sett, men ingenting faller i smak. Hun er 21 måneder.

Enn så lenge så sluker han her det meste av mat. Er ikke fan av egg eller middagsglass med fisk i, hjemmelaget med fisk elsker han. Han er 15mnd. Håper det fortsetter. Mn hvis han er lik sin far og onkler i matveien så blir han altetende til slutt hvertfall. :D

Som om jeg ikke har nok bivirkninger fra progynova fra før, så fikk jeg jeg nå også eksem på hendene. Jippi :(. Må fortsette på medisinen i 5 uker til og det er verdt det til slutt, men så uheldig jeg skulle være. Men men, uten ivf ville jeg ikke hatt barn og ventet nummer to, så jeg skal holde ut fem uker til. Er jo halveis nå.
e27b93cda784e3f983df9d860e0b0dad

Som om jeg ikke har nok bivirkninger fra progynova fra før, så fikk jeg jeg nå også eksem på hendene. Jippi :(. Må fortsette på medisinen i 5 uker til og det er verdt det til slutt, men så uheldig jeg skulle være. Men men, uten ivf ville jeg ikke hatt barn og ventet nummer to, så jeg skal holde ut fem uker til. Er jo halveis nå.
e27b93cda784e3f983df9d860e0b0dad

Huff.. Håper det går over snart!

Hjelpes, min datter er snart 10 mnd, det vil si at det er ikke lenge siden jeg var gravid sist, mrn føler jeg ikke husker stort :p jeg tro jo til legen med en gang jeg fikk possitiv test for å få det bekreftet det og "komme inn i systemet" men mins at jeg ikke fikk noe mer konkrete greier før etter uke 12, virket som at de så det Ann itilf
Hei:) Er helt ny her, så får se om jeg får til dette

Fant ut forrige mandag at jeg er gravid, og etter min hoderegning så har jeg termin i begynnelsen av Desember:)

Har lest litt rundt og må si jeg liker dette forumet :)

Jeg fulgte dette forumet med min første graviditet og fikk mye hjelp :-) Velkommen :-D
Men selv om jeg har gjort dette før, så må jeg nokk ha hjelp denne gangen også :hilarious: en glemmer fort :joyful:

Back
Topp