takkGratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takkGratulerer![]()
Kjenner til det. Hadde termin 19 juli selv sist, så kunne jo ikke snike på august heller følte jegEt litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare.![]()
Var 19.07 her også, i 2014Kjenner til det. Hadde termin 19 juli selv sist, så kunne jo ikke snike på august heller følte jeg
Men nå kommer jeg til å henge litt både på november og desember tenker jeg. Termin 28. November, og første kom 4 dager over.
Var 19.07 her også, i 2014skal nok være litt aktiv på november også etter hvert, forrige ble tatt med KS ei uke før termin
![]()
Helt enig! Jeg hadde termin 23.feb i fjor og følte jeg hang veldig etter. Fødte da i tillegg 2.mars. HahaEt litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare.![]()
EnigEt litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare.![]()
Et litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare.![]()
Skjønner godt hva du mener:-DEt litt deilig å være en av de første i et terminforum. Sist hadde jeg termin den 19. Og jeg husker hvor misunnelig jeg var på de som allerede var fem og seks uker på vei, selv om de jo selvfølgelig har ventet på det like lenge som meg. Vanskelig å forklare.![]()
Som om jeg ikke har nok bivirkninger fra progynova fra før, så fikk jeg jeg nå også eksem på hendene. Jippi. Må fortsette på medisinen i 5 uker til og det er verdt det til slutt, men så uheldig jeg skulle være. Men men, uten ivf ville jeg ikke hatt barn og ventet nummer to, så jeg skal holde ut fem uker til. Er jo halveis nå.
![]()
HeiEr helt ny her, så får se om jeg får til dette
Fant ut forrige mandag at jeg er gravid, og etter min hoderegning så har jeg termin i begynnelsen av Desember
Har lest litt rundt og må si jeg liker dette forumet![]()
en glemmer fort 
GratulererVis vedlegget 169699
Hei jeg er 3+1 i dag, fikk positiv test ser det ut til, så trur jeg kan forsiktig flytte inn her
Tusen takkGratulerer![]()