Trodde sjansen var enda litt større ved påvist hjerteaktivitet. Men vet ikke jeg altsåDet var visst i uke 8, i uke 5-8 så er det 89,2 % sjanse for at det går bra.. Er jo gode tall..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde sjansen var enda litt større ved påvist hjerteaktivitet. Men vet ikke jeg altsåDet var visst i uke 8, i uke 5-8 så er det 89,2 % sjanse for at det går bra.. Er jo gode tall..![]()
Trodde sjansen var enda litt større ved påvist hjerteaktivitet. Men vet ikke jeg altså![]()
Det er dessverre mye rare sjefer der ute. Selv gruer jeg meg til å fortelle min sjef. Hun hater alt som har noe med graviditet å gjøre! Ifjor, da min kollega ble gravid fikk hun nye krevende arbeidsoppgaver og når hun sa at hun ikke kunne gjøre det pga graviditet fikk hun høre at "svangerskap er INGEN sykdom". Plutselig skulle kontoret til kollegaen min pusses opp og males og da hun ba om å slippe å bruke kontoret pga malingslukta fikk hun høre at hun ikke har krav på spesialbehandling pga graviditeten. Hun ble tilslutt sykmeldt ut svangerskapet.

Jo, det er nok det.Herregud kan det virkelig gå ann å være så idiotisk skrudd sammen![]()
Jo, det er nok det.
Idag har enda en god kollega levert oppsigelsespapirer pga henne. Planen min er å søke jobb under permisjonstiden og håpe at jeg ikke kommer tilbake.
Om ikke luftsmerter, så fiser jeg langt over normalt. er en kunst å styre segFlere som har mye luftsmerter? Har også skikkelig treg mage fått![]()
Puss fagforeninga på elendige ledere. Det er faktisk fult mulig å få dem bortHåper virkelig du får ny jobb, for den heksa der ødelegger liv! Hå kjenner jeg blir mektig forbanna! Fysj noen burde aldri være sjef!!
Jeg har hatt det siden igår. Nå er det blitt mer rosa. Ingen smerter så langt, men det er visst noen som blør rundt uke 4. Håper det er ufarlig.Er det noen andre som har hatt brunt utflod blod etter dobesøk? Jeg er livredd, er 3+6 i dag.
Hun fikk faktisk sparken for ett år siden også fikk vi ny avdelingsleder som er har gitt henne en ny sjanse. Så vi er spente på hva som skjer videre.Puss fagforeninga på elendige ledere. Det er faktisk fult mulig å få dem bort![]()
Tror det er like vanlig det som å ikke ha symptomerHei!
Jeg er ca 6 uker på vei nå. Er det vanlig å ikke ha noen spesielle symptomer så tidlig? Jeg kjenner kun murringer nederst i magen noen få ganger, og blir redd for at noe er galt :-/
Hei!
Jeg er ca 6 uker på vei nå. Er det vanlig å ikke ha noen spesielle symptomer så tidlig? Jeg kjenner kun murringer nederst i magen noen få ganger, og blir redd for at noe er galt :-/
Stor klemHei da melder jeg meg ut her etter en spontan abort(mest sansynlig) lykke til videre dere andre, kort varig glede på meg bedre lykke neste mnd
Hei da melder jeg meg ut her etter en spontan abort(mest sansynlig) lykke til videre dere andre, kort varig glede på meg bedre lykke neste mnd