Desemberjentenes skravletråd

Jeg går til en lege som har UL apparat på kontoret sitt. Fikk se bilder på hver kontroll til henne sist graviditet.
Nå var jeg nå på fredag, skal i uke 7, og i ca 12-13 :)

Fikk vite på 7- og 13 ukers kontroll at det var EN baby inni der.. På OUL uke 18 dukket det opp tvillinger ;)

Jeg går til en lege som har UL apparat på kontoret sitt. Fikk se bilder på hver kontroll til henne sist graviditet.
Nå var jeg nå på fredag, skal i uke 7, og i ca 12-13 :)

Fikk vite på 7- og 13 ukers kontroll at det var EN baby inni der.. På OUL uke 18 dukket det opp tvillinger ;)

Woow snakk om overraskelse :D :D så moro!! Har dere flere fra før?

Lurer på om jeg ikke skal bestille en tidlig ul jeg også. Skal på ferie om en måneds tid og har lyst til å vite før vi reiser at det faktisk er noe der. Og så må jeg vel bestille time hos legen for henvisning til duotest og greier. Føles litt skummelt, for jo mer jeg planlegger jo verre er det om det går galt om dere forstår.

Litt sånn jeg føler også... Prøver å vente og la være men ender vell opp med tul om et par uker.! Bare sånn for å vite at alt er som det skal.. skal på 12 uansett men :D

Jeg har også booket inn litt tider i dag. UL neste tirsdag,da er jeg 6+3 og første jordmortime,16.mai :)

Jeg sier at jeg er i uke 6 nå,når jeg er 5+antall dager. For jeg har jo startet på uke 6,men ser at det er litt forskjellig hvordan de ulike appene regner. Hvordan tenker dere?

Er gravid i uke 8 nå (7+5), starter på uke 9 på torsdag når jeg er 8+1 :)

Synes denna utregninga er såå forvirrende jeg :-P hver gang jeg tror jeg har skjønt det, så forvirrer jeg meg selv igjen :-P hehe.

Sååå spent på tidlig ul i mårra. Håper sånn på hjerteslag som vi ikke fikk oppleve første graviditeten vi var på ul:) men har en god følelse!

Sååå spent på tidlig ul i mårra. Håper sånn på hjerteslag som vi ikke fikk oppleve første graviditeten vi var på ul:) men har en god følelse!
Lykke til :) jeg skal på ultralyd i morgen jeg også :)

7+5 i dag :) du da?
6+1 i dag.
Skal til fertilitetsklinikken neste uke og er 7+3 da, så blir ul da også. Jeg greide bare ikke vente, siden jeg mista ca nå sist:)

Back
Topp