Desemberjentenes skravletråd

Guri malla. Disse luftboblene som suser forbi over magen lurer meg til å tenke på spark. Men det var nå VELDIG tidlig for det enda da :D Fantomspark og luftbobler passer bra i ny graviditet. Hehe.
Gleder meg til å kjenne på ordentlige spark <3
her er det også mye fantomspark :O Har hatt det nesten regelmessig siden forrige fødsel :P Gleder meg til ordentlige spark jeg også :D

Ååh det skal bli så bra!!!! Det blir et spennende år for oss alle

Jeg kjente også et stryk av en sommerfugl I uke 15, så bobler og små dult I uke 17... er bare 6 uker nå! Kjenner litt på å være sist I gruppa :D :D blir ikke mindre utålmodig av det liksom ;) ;)
Du er ikke sist i gruppa for å si det sånn. Henger lenger bakpå flere av oss :-)

Jeg er nok ikke så flink til å fokusere på annet...hehe.. har bare lyst til å dele det!!!!

Er litt redd jeg nå.. Har litt vondt i magen, føler meg stiv rundt magen.. Begynte i går, og varer enda. Ingen tegn til blødning fra vagina, men lurer på om jeg kanskje har fått hemoroider, for jeg blør fra endetarm etter avføring.. :S har hatt blanding mellom løst og forstoppelse siden jeg ble gravid, men de siste dagene har det vært forstoppelse.. Noen som har tips/kloke ord? :-(

Er litt redd jeg nå.. Har litt vondt i magen, føler meg stiv rundt magen.. Begynte i går, og varer enda. Ingen tegn til blødning fra vagina, men lurer på om jeg kanskje har fått hemoroider, for jeg blør fra endetarm etter avføring.. :S har hatt blanding mellom løst og forstoppelse siden jeg ble gravid, men de siste dagene har det vært forstoppelse.. Noen som har tips/kloke ord? :-(

Biola :) hjelper for magen for man får lett forstoppelse når man er gravid! Men har du fått hemoroider er det nok lurt å stikke til legen en tur.. det stive I magen kan fort være tarmene som ikke er helt 100%
Ville ikke bekymret meg :)

Tenk å ha termin i romjulen da.. Ikke for å virke utakknemlig altså! Etter MA og utskrapning og alt.. Men må jo le litt av det:p

Drømte forresten i natt at jeg blødde overalt, gråt og var fortvilet. Våknet klokken fire av en liten som hadde vondt i magen og skjønte ikke at det bare var en drøm med en gang. Grøss.. Jeg er litt 'spesiell' på sånt noen ganger, men pleier ikke å drømme ting da.. Nå høres jeg jo ganske spes ut.. Skjult forum, hvor er du? :D

Har mange rare drømmer jeg også :p ventet blant annet trillinger ene natten :p

Back
Topp