Desemberjentenes skravletråd

Med førstemann drømte jeg at jeg hadde født og spurte legen om å se babyen. Det var en gigantisk snegle menneske som satt å vinket I et glassbur.. jeg synes det var rart at sneglen var en gutt for jeg ventet jo en jente... verdens merkeligste drøm

Ha ha, den beste gravidedrømmen hadde jeg med førstemann. Jeg drømte at jeg kom for sent til sykehuset for fødsel, så gutten var allerede født da jeg kom fram og jeg gikk glipp av alt ;)
så fælt :P Tenk å komme for sent til sin egen fødsel :P

Også må jeg bare legge til en gledeståre for voksende pupper i kjempe fart. Disse stoppet som A cup da jeg gikk i 7 ende klasse så jeg er sååå fornøyd nå av å endelig se dem bli fyldigere etter så mange år /gråte

Så er det tid for oss siste etternølerne å komme inn i terminforumet :) Har termin 30 desember og føler ALLE her inne er kommet så mye lengre, haha. Er uansett glad for å være her etter 2 år med prøving og 1 runde med pergo. Er 4+1 i dag og var hos legen i går.. Skal tilbake for kontroll i uke 8. Synes det er greit med korte intervaller mellom kontroller i begynnelsen, da går liksom tiden litt fortere :p

Så er det tid for oss siste etternølerne å komme inn i terminforumet :) Har termin 30 desember og føler ALLE her inne er kommet så mye lengre, haha. Er uansett glad for å være her etter 2 år med prøving og 1 runde med pergo. Er 4+1 i dag og var hos legen i går.. Skal tilbake for kontroll i uke 8. Synes det er greit med korte intervaller mellom kontroller i begynnelsen, da går liksom tiden litt fortere :p

Gratulerer ♡♡ ligger bare en uke foran deg :D

De første gravide har flyttet inn på januar 2017 :) ikke så lenge siden vi flyttet inn her da

Kan ha tatt litt av i går... Er salg på Jollyroom så tenkte jeg skulle inn å se hva de hadde.. Fant en fin stelleveske til 349,- satt ned fra 1099,- så tenkte det var et bra kjøp :) Det i og for seg er jo ingen problem.. Men når jeg senere på dagen gikk inn på samme siden igjen for å se gjennom akkurat de samme produktene.. vel.. Jeg kan ha kommet i skade for å kjøpe spiren en seng :rolleyes:
Har dere handlet noe? :)

Kan ha tatt litt av i går... Er salg på Jollyroom så tenkte jeg skulle inn å se hva de hadde.. Fant en fin stelleveske til 349,- satt ned fra 1099,- så tenkte det var et bra kjøp :) Det i og for seg er jo ingen problem.. Men når jeg senere på dagen gikk inn på samme siden igjen for å se gjennom akkurat de samme produktene.. vel.. Jeg kan ha kommet i skade for å kjøpe spiren en seng :rolleyes:

Hehe, svake øyeblikk :) jeg har ikke kjøpt noe enda, det kommer nok ikke til å bli før etter oul. Vi kommer til å kjøpe mye brukt.

De første gravide har flyttet inn på januar 2017 :) ikke så lenge siden vi flyttet inn her da
Ja nå er vel alle som skal være her ankommet kanskje.. Det som er greit med at dere var her noen uker før meg er at jeg har nok av forumtråder å lese gjennom :happy:

Noen som vet hvor jubeltråden vår har blitt av? Klarer ikke finne den :(

Hehe, svake øyeblikk :) jeg har ikke kjøpt noe enda, det kommer nok ikke til å bli før etter oul. Vi kommer til å kjøpe mye brukt.
Sambo er flink å holde meg i tøylene og sier at vi finner nok mye fint brukt, noe som er veldig bra :) Men senga var ikke så dyr i tillegg til at det er en beside-me seng som man kan legge ned en av veggene på og ha ved siden av vår seng. Det er litt ferre av de på det brukte markedet da endel velger å bruke det som barnesofa etter den har gjort sitt som seng :) Barnevogn skal vi i allefall finne brukt da det er mye å spare der.. :)

Hehe jeg er i full gang på leting etter bæresjal:happy: Viktigste investeringen min så jeg bare måtte begynne;) Ellers har vi mye etter storebror :)

Hehe jeg er i full gang på leting etter bæresjal Viktigste investeringen min så jeg bare måtte begynne Ellers har vi mye etter storebror
Ja det har jeg hørt er en veldig god investering. Tenker jeg skal finne noe slikt jeg også.. Er tross alt mye lettere å få gjort ting samtidig som man får vært sammen med barnet. Og det er langt lettere å ha de på magen når man er på handletur enn å bære de i bilstol eller ha de i handlevogn :)

Ja det har jeg hørt er en veldig god investering. Tenker jeg skal finne noe slikt jeg også.. Er tross alt mye lettere å få gjort ting samtidig som man får vært sammen med barnet. Og det er langt lettere å ha de på magen når man er på handletur enn å bære de i bilstol eller ha de i handlevogn :)

Ja det er et fantastisk hjelpemiddel! Jeg bar storebror i sjal fra nyfødt til han var 2.5 år ca.. nå er han 3 og bæres fortsatt i selen innimellom på fjellturer :) Gleder meg skikkelig til nyfødtbæring denne gangen! Er så godt å ha de tettinntil <3 og ikke minst får du faktisk gjort ting når de absolutt bare vil sove oppå deg :D

Back
Topp