Den STORE utfordringen i juni :)

Nå har dere klart del 1 og del 2 to dager på rad :D
Det fosser inn med innlegg i skravletråden og jeg ser stadig noen nye nick rundt om.

På tide å gå inn i gruppene deres å motivere til skravling der? Lage nye tråder i termin og barselsgrupper og underforummene under "Aktuelle tema" ? Bare ett tips ;)
Challenge accepted!! Var innom og lagde to tråder i hvert aktuelle tema nå :D

Challenge accepted!! Var innom og lagde to tråder i hvert aktuelle tema nå :D
Du er jo helt rå! Masse bra tråder jo! Her blir det liv, rai rai!
Viktig å bruke hele forumet, og få med flere :) Skravletråden er det ikke alle som ønsker å delta i, men alle som er her inne ønsker jo å skravle, på ett eller annet nivå ;)

Har vi mål 1 og 2 totalt 5 dager nå?

Og er godt i rute på mål 3

Mål fire vet jeg ikke.

Vi har fått noen nye skravlere jeg blir kjent med. Men om det totalt sett er flere vet jeg ikke.

Hvorfor det da?
Fordi det bare handler mest om å skrive flest mulig innlegg.. Ikke innholdet i de. Har vært med på disse konkurransene selv også, og vunnet. Spennende en liten stund. Men på sikt så forsvinner alle interessante samtaler. Fordi man har ikke tid å lese eller skrive mer en 2 setninger. Man vil bare skrive flest mulig korte innlegg.

Fordi det bare handler mest om å skrive flest mulig innlegg.. Ikke innholdet i de. Har vært med på disse konkurransene selv også, og vunnet. Spennende en liten stund. Men på sikt så forsvinner alle interessante samtaler. Fordi man har ikke tid å lese eller skrive mer en 2 setninger. Man vil bare skrive flest mulig korte innlegg.
Enig i at det kommer mye tull. Men syns også det kommer veldig mange gode diskusjoner:) og man blir bedre kjent med de ulike folkene som henger her inne :) det er jo både og. For min del så heller det mest mot den positive effekten en slik utfordring har :D

Enig i at det kommer mye tull. Men syns også det kommer veldig mange gode diskusjoner:) og man blir bedre kjent med de ulike folkene som henger her inne :) det er jo både og. For min del så heller det mest mot den positive effekten en slik utfordring har :D
Helt enig med deg jeg

Man kan dessverre ikke gjøre alle fornøyde, noen vil alltid være misfornøyde med utfordringer og noen alltid positive
Jeg liker at det blir mer liv jeg da og man blir mer kjent med folk:)

Enig med deg. Jeg føler selv at jeg har deltatt i flere samtaler og tråder enn tidligere.. Både om seriøse ting og ikke så seriøst [emoji3] er greit med litt av begge [emoji4][emoji3]

Mål 1: 6 av 10.
Mål 2: 5 av 10.

Om jeg har regnet riktig? Får håpe vi greier det :D

Og mål 3: nærmer oss

Mål 4: vet ikke...

Vet du Tamara? Den mørkeblå skrifta du har skrevet på dag 5 og 10 klarer jeg ikke lese. Jeg forstår hva som står da [emoji23] Men jeg klarer ikke lese den. Øynene går rett og slett på kryss. De føles som 3d effekt. Helt merkelig følelse og egentlig litt vondt for øya.
De andre fargene er greie og lette. De har null 3d effekt så [emoji23]

Andre også som syns det eller er det kun mine øyne det er skikkelig galt med? [emoji33]

Vet du Tamara? Den mørkeblå skrifta du har skrevet på dag 5 og 10 klarer jeg ikke lese. Jeg forstår hva som står da [emoji23] Men jeg klarer ikke lese den. Øynene går rett og slett på kryss. De føles som 3d effekt. Helt merkelig følelse og egentlig litt vondt for øya.
De andre fargene er greie og lette. De har null 3d effekt så [emoji23]

Andre også som syns det eller er det kun mine øyne det er skikkelig galt med? [emoji33]
Hmm... Jeg har ikke det problemet med noen av fargene

Back
Topp