Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaa...kanskje etterhvert eller..sender ihvertfall oppholdsvær dit daKan du sende litt finvær hit? Det sprutregner her..
Dette er skravling i juni og klarer vi det lager hun topp 100 for juli, som hun egentlig ikke skulle. Alt vi skravler i juni kommer jo godt med for å klatre på topp 100 listen for juniBlir dette i tillegg til den "vanlige" topp 100?
Vil forsøke å være med uansett, nå er jeg ferdig på skolen for nå og går ut i permisjon
vi har denne uka full, men neste er ganske rolig.Stilig utfordring [emoji4]
Jeg skal gjøre så godt jeg kan, men typisk nok er hele neste uke proppet full på ettermiddagen [emoji23]
Godt utfordringen er lenger enn det [emoji6]
Dette er skravling i juni og klarer vi det lager hun topp 100 for juli, som hun egentlig ikke skulle. Alt vi skravler i juni kommer jo godt med for å klatre på topp 100 listen for juni
Det er et reelt problem ja.For å øke aktiviteten tror jeg at appen til babyforum bør bli bedre og mer stabil [emoji14] ofte er skjult forum borte, og må logge på så og si HVER gang, selv om det ikke er lenge siden man åpnet den sist.. Iallefall hadde jeg vært mer aktiv, og tror ikke jeg er alene om den følelsen