Den STORE utfordringen i juni :)

Blir dette i tillegg til den "vanlige" topp 100? :)

Vil forsøke å være med uansett, nå er jeg ferdig på skolen for nå og går ut i permisjon :D

Artig og ønsker lykke til [emoji1] ikke tid å være her så mye så kan dessverre ikke bidra med mange innlegg [emoji53]

Stilig utfordring [emoji4]

Jeg skal gjøre så godt jeg kan, men typisk nok er hele neste uke proppet full på ettermiddagen [emoji23]

Godt utfordringen er lenger enn det [emoji6]

Blir dette i tillegg til den "vanlige" topp 100? :)

Vil forsøke å være med uansett, nå er jeg ferdig på skolen for nå og går ut i permisjon :D
Dette er skravling i juni og klarer vi det lager hun topp 100 for juli, som hun egentlig ikke skulle. Alt vi skravler i juni kommer jo godt med for å klatre på topp 100 listen for juni :-)

Stilig utfordring [emoji4]

Jeg skal gjøre så godt jeg kan, men typisk nok er hele neste uke proppet full på ettermiddagen [emoji23]

Godt utfordringen er lenger enn det [emoji6]
vi har denne uka full, men neste er ganske rolig.
Et par bursdager bare. En for mellomste, en for familien og en til for familien som jeg ikke vet når feires for den ER da samme dag som den mellomste skal i. Men det er venninna til flere enn min datter, også min niese så derfor feirer ikke min svigerinne samtidig

Skal gjøre mitt beste :)

Moro! [emoji1360][emoji1] Satser på å øke aktiviteten litt da ja

Skal hvertfall prøve å være litt aktiv :)

For å øke aktiviteten tror jeg at appen til babyforum bør bli bedre og mer stabil [emoji14] ofte er skjult forum borte, og må logge på så og si HVER gang, selv om det ikke er lenge siden man åpnet den sist.. Iallefall hadde jeg vært mer aktiv, og tror ikke jeg er alene om den følelsen :)

For å øke aktiviteten tror jeg at appen til babyforum bør bli bedre og mer stabil [emoji14] ofte er skjult forum borte, og må logge på så og si HVER gang, selv om det ikke er lenge siden man åpnet den sist.. Iallefall hadde jeg vært mer aktiv, og tror ikke jeg er alene om den følelsen :)
Det er et reelt problem ja.

Det jobbes med det på flere vis. Men en fungerende app vil hjelpe

Back
Topp