Denne utfordringen er for alle, ja [emoji4] hvis vi klarer den får vi topp100-trekning med kjempebra premier i juli også [emoji106]Jeg skjønte ikke helt reglene. Er utfordringene totalt sett for alle på forumet?
*Fersk*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne utfordringen er for alle, ja [emoji4] hvis vi klarer den får vi topp100-trekning med kjempebra premier i juli også [emoji106]Jeg skjønte ikke helt reglene. Er utfordringene totalt sett for alle på forumet?
*Fersk*
At du skriver et innleggHva er til for at man er med? Alle som skravler? #hjernedødgravishjerne
Takk [emoji1]At du skriver et innlegg![]()
Summen av alle innlegg fra alle over alle underforum over alt på bv skal over 6000 pr døgn er målet![]()
Takk [emoji1]
Ja, topp100 har jeg skjønt. Ligger som regel der. [emoji1]Og klarer vi utfordringen, slik den er beskrevet i hovedinnlegget, så belønnes vi altså kollektivt med at det også i juli arrangeres topp 100 konkrurranse, så da må du lese tråden som legges ut om det (rundt 1.7) for å se hvilke premier som evt har hvilke kriterier, utover det å stå på topp 100 lista for juli, altså de 100 mest aktive brukerene. Det krever normalt sett 2-300 innlegg på en måend å komme seg opp på den. Litt varierende
Ja, topp100 har jeg skjønt. Ligger som regel der. [emoji1]
Jepp, det liker vi!Så flott at flere nye medlemmer er nyskjærrig og henger seg på![]()
Har det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?Jepp, det liker vi!
Ja, det par!Har det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?
så gøyJa, det par!
Det har detHar det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?
Veldig koseligSå flott at flere nye medlemmer er nyskjærrig og henger seg på![]()
Det er gode saker det!Så flott at flere nye medlemmer er nyskjærrig og henger seg på![]()
Har det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?
Ja, meg.