Denne utfordringen er for alle, ja [emoji4] hvis vi klarer den får vi topp100-trekning med kjempebra premier i juli også [emoji106]Jeg skjønte ikke helt reglene. Er utfordringene totalt sett for alle på forumet?
*Fersk*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne utfordringen er for alle, ja [emoji4] hvis vi klarer den får vi topp100-trekning med kjempebra premier i juli også [emoji106]Jeg skjønte ikke helt reglene. Er utfordringene totalt sett for alle på forumet?
*Fersk*
At du skriver et innleggHva er til for at man er med? Alle som skravler? #hjernedødgravishjerne
Takk [emoji1]At du skriver et innlegg
Summen av alle innlegg fra alle over alle underforum over alt på bv skal over 6000 pr døgn er målet
Takk [emoji1]
Ja, topp100 har jeg skjønt. Ligger som regel der. [emoji1]Og klarer vi utfordringen, slik den er beskrevet i hovedinnlegget, så belønnes vi altså kollektivt med at det også i juli arrangeres topp 100 konkrurranse, så da må du lese tråden som legges ut om det (rundt 1.7) for å se hvilke premier som evt har hvilke kriterier, utover det å stå på topp 100 lista for juli, altså de 100 mest aktive brukerene. Det krever normalt sett 2-300 innlegg på en måend å komme seg opp på den. Litt varierende
Ja, topp100 har jeg skjønt. Ligger som regel der. [emoji1]
Jepp, det liker vi!Så flott at flere nye medlemmer er nyskjærrig og henger seg på
Har det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?Jepp, det liker vi!
Ja, det par!Har det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?
så gøyJa, det par!
Det har detHar det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?
Veldig koseligSå flott at flere nye medlemmer er nyskjærrig og henger seg på
Det er gode saker det!Så flott at flere nye medlemmer er nyskjærrig og henger seg på
Ja, meg.Har det kommet noen nye inn i skravletråden i det siste da?
Så koselig Håper du trives herJa, meg.
Så koselig Håper du trives her