Rugerpåape2
Elsker forumet
Yes! [emoji16][emoji16][emoji16]Klarte deg i går også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! [emoji16][emoji16][emoji16]Klarte deg i går også
Hurra [emoji324][emoji324]Klarte deg i går også
Klarte deg i går også
Åssen gikk det i går da? Ser forsiden ikke er oppdatert[emoji38] klarte vi trådene?Klarte deg i går også
Det tenker jeg vi klarer [emoji6]Da tar vi det en dag over helga tipper jeg.
Det burde vi vel klare å avtale [emoji4] så kan vi forberede oss på det på ett vis. Mannen her er borte fra mandag kveld, så jeg er med uansett hvilken (uke)dag det blir, unntatt onsdag..Det tenker jeg vi klarer [emoji6]
Kanskje vi skulle snakket om hvilken dag som passer flest, sånn at vi kan ta det på en dag i stedet for at vi må slite i flere dager og ikke klare det før mot slutten?
Altså at vi avtaler en skravledag?
Jeg kan ikke på dagtid til uka, jobber, men er ledig på kveldene. Kommer litt an på hvilket barn jeg legger, får nok skravlet mer hvis jeg legger yngste... Og da er det tirsdag og torsdag.Det burde vi vel klare å avtale [emoji4] så kan vi forberede oss på det på ett vis. Mannen her er borte fra mandag kveld, så jeg er med uansett hvilken (uke)dag det blir, unntatt onsdag..
Jeg teller bare 8 dager med innlegg og vi må jo ha 10. vi har 2dager vi har klart tråder og ikke innlegg...Del 1 er nådd, så nå må dere bare klinke til med 6000 innlegg EN dag, så er dere i mål med både del 1 og 2
Du har nok rett [emoji6]Jeg teller bare 8 dager med innlegg og vi må jo ha 10. vi har 2dager vi har klart tråder og ikke innlegg...
Trur hvertfall vi får ta 2dager så viber sikret belønning for alt dette strevet[emoji23][emoji23][emoji27]Du har nok rett [emoji6]
Jeg teller bare 8 dager med innlegg og vi må jo ha 10. vi har 2dager vi har klart tråder og ikke innlegg...
Du har nok rett [emoji6]
Skal prøve mitt beste. Men jommen er det travel uke som kommer for min del... [emoji13]To av fire dager. Vi kan klare det, men det blir heftig altså
Da burde vi kanskje egentlig bare sette inn støtet allerede i morgen? Jeg mener.. Litt dumt å satse på skravledag den siste mulige dagen, egentlig, i alle fall.. Må ha noe å falle på.To av fire dager. Vi kan klare det, men det blir heftig altså
Legger du opp om vi karte det eller ikke mandag[emoji6] håper det...ser ut sånn fpr oss med pluss 42 men vet jo at deres og våres tall ikke er enige. [emoji6]Siste innspurt nå! Jeg har trua på dere HEIA, HEIA, HEIA!!!
Legger du opp om vi karte det eller ikke mandag[emoji6] håper det...ser ut sånn fpr oss med pluss 42 men vet jo at deres og våres tall ikke er enige. [emoji6]