Den STORE utfordringen i juni :)

Fordi det bare handler mest om å skrive flest mulig innlegg.. Ikke innholdet i de. Har vært med på disse konkurransene selv også, og vunnet. Spennende en liten stund. Men på sikt så forsvinner alle interessante samtaler. Fordi man har ikke tid å lese eller skrive mer en 2 setninger. Man vil bare skrive flest mulig korte innlegg.
Skjønner. Men du tenker kanskje på skravletråden da? For jeg tror ikke det er så mye useriøse svar på de vanlige innleggene. Men jeg kan selvsagt ta feil :)

Vet du Tamara? Den mørkeblå skrifta du har skrevet på dag 5 og 10 klarer jeg ikke lese. Jeg forstår hva som står da [emoji23] Men jeg klarer ikke lese den. Øynene går rett og slett på kryss. De føles som 3d effekt. Helt merkelig følelse og egentlig litt vondt for øya.
De andre fargene er greie og lette. De har null 3d effekt så [emoji23]

Andre også som syns det eller er det kun mine øyne det er skikkelig galt med? [emoji33]
Jeg sliter med den selv. Kanskje du skulle sjekket synet? :)

Jeg sliter med den selv. Kanskje du skulle sjekket synet? :)
Det er sjekket [emoji14] Sist i januar. Nye briller. Men fikk beskjed jeg har veldig gode øyne. Så ikke nødvendig med briller. Men kunne prøve pga hodepinen. Også hadde jeg skjeve hornhinner da

Æsj da. Er sikkert kun mine øyne da. Den mørkeblå fargen var helt forferdelig kjente jeg [emoji33] Ble vond helst av den. Ikke krise da. For ingen skriver med den rundt om [emoji14]
Ser ikke bra ut her heller. Men har også nattmodus på appen.

Så rart at det skal ha sånn en betydning [emoji85]
Blått på hvitt ser bedre ut enn blått på sort?

Er få farger som ser bra ut på sort, annet enn hvitt.. Og akkurat DEN fargekombinasjonen var ekstra ubra [emoji14]

Det er sjekket [emoji14] Sist i januar. Nye briller. Men fikk beskjed jeg har veldig gode øyne. Så ikke nødvendig med briller. Men kunne prøve pga hodepinen. Også hadde jeg skjeve hornhinner da
Heldig du da. Mine blir bare dårligere og dårligere frem til de fikser det dumme trykket [emoji14] Har og skjeve hornhinner. Æsj. Spurte om jeg kunne bruke linser, men nei.

Back
Topp