Så flinke dere var i går har dessverre hatt en veldig travel helg pluss mandag. Og har kveldsvakter de neste dagene. Men skal bidra så mye jeg kan på dagtid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji4] [emoji3]Dere hadde goooood margin med over 200 Bare en dag til nå!
Hjelper godt det ! [emoji123]Så flinke dere var i går har dessverre hatt en veldig travel helg pluss mandag. Og har kveldsvakter de neste dagene. Men skal bidra så mye jeg kan på dagtid
Hurra [emoji16]Dere hadde goooood margin med over 200 Bare en dag til nå!
Det hjelper jo masse, har jo sliti litt med fart på dagtid, så blir litt maraton på kvelden [emoji23]Så flinke dere var i går har dessverre hatt en veldig travel helg pluss mandag. Og har kveldsvakter de neste dagene. Men skal bidra så mye jeg kan på dagtid
Blei ikke så mye som jeg håpte. Men får sneket inn litt fra jobb og daDet hjelper jo masse, har jo sliti litt med fart på dagtid, så blir litt maraton på kvelden [emoji23]
Alt hjelper [emoji16][emoji16]Blei ikke så mye som jeg håpte. Men får sneket inn litt fra jobb og da
Det gjør detAlt hjelper [emoji16][emoji16]
Da håper vi tallene dine er enig med oss, så vi klarte denne dagen og[emoji2]Dere hadde goooood margin med over 200 Bare en dag til nå!
Så bra! Hurra !DA ER MÅL 2 NÅDD
Jeg vil fremdeles oppfordre dere til å skravle masse
Hurra[emoji16][emoji16] skravling blir det uansett men da blir det ikke en kamp mot klokka[emoji23][emoji16]DA ER MÅL 2 NÅDD
Hurra er vel ingen fare for at det blir helt stille her [emoji23] men kanskje ikke så intenstDA ER MÅL 2 NÅDD
Hurra [emoji16][emoji16]DA ER MÅL 2 NÅDD