Den STORE utfordringen i juni :)

For å øke aktiviteten tror jeg at appen til babyforum bør bli bedre og mer stabil [emoji14] ofte er skjult forum borte, og må logge på så og si HVER gang, selv om det ikke er lenge siden man åpnet den sist.. Iallefall hadde jeg vært mer aktiv, og tror ikke jeg er alene om den følelsen :)
Tapatalk er en forumapp hvor du kan søke opp babyverden, og den fungerer feilfritt [emoji108]

Tapatalk er en forumapp hvor du kan søke opp babyverden, og den fungerer feilfritt [emoji108]
Er vel så fjærn at jeg gidder ikke å laste ned en app for att appen til forumet ikke fungerer, er ikke så viktig for meg å se innpå her i tide og utide [emoji14]

For å øke aktiviteten tror jeg at appen til babyforum bør bli bedre og mer stabil [emoji14] ofte er skjult forum borte, og må logge på så og si HVER gang, selv om det ikke er lenge siden man åpnet den sist.. Iallefall hadde jeg vært mer aktiv, og tror ikke jeg er alene om den følelsen :)
Vi jobber veldig med en løsning på dette. I mellomtiden fungerer det helt fint å logge på via nettleser på mobilen din ;)

Funker helt fint, men jeg merker selv at jeg blir mye mindre aktiv da. Det er mye mer kronglete med nettleser på mobil. Håper dere får appen oppe å gå snart!

Utrolig fin utfordring da! :D

Det ville nok hjulpet mye ja[emoji4] jeg har begynt å bruke tapatalk istedenfor. Merkelig nok virker bv bedre der enn i egen app!

Får legge i litt innsats og se hva man får bidratt med! :computer005

Funker helt fint, men jeg merker selv at jeg blir mye mindre aktiv da. Det er mye mer kronglete med nettleser på mobil. Håper dere får appen oppe å gå snart!

Utrolig fin utfordring da! :D
Tapatalk er bedre enn å bruke nettleser [emoji6] Bare å søke opp bv og så melder den i fra når det skjer noe og holder deg innlogget [emoji16][emoji106] men synes det er rart at den virker feilfritt når dems egen app ikke gjør det[emoji38]

Hvordan velges vinneren? tilfeldig eller kun den ene som skriver mest?

Er vel så fjærn at jeg gidder ikke å laste ned en app for att appen til forumet ikke fungerer, er ikke så viktig for meg å se innpå her i tide og utide [emoji14]
Kan virkelig anbefale tapatalk, jeg og. Er samme utforming som på bv, men fungerer mye greiere for øyeblikket.. Du trenger ikke ha begge installert på samme tid.

Personlig bruker jeg kun tapatalk akkurat nå. Kan vurdere gå over til appen senere igjen når den funker igjen [emoji14]

Hvordan velges vinneren? tilfeldig eller kun den ene som skriver mest?
Kan gjette det blir som vanlig topp 100 konkurranse :)
Om du ikke vet hva det går ut på, anbefaler jeg deg å ta en titt på en av de festede trådene her på generelt [emoji4][emoji106]

Det er sant! Jeg må i tillegg som oftest slette appen og innstallere den på nytt for å få å få svare i tråder :confused:

Jooo... meeen... Formatet blir litt feil da :rolleyes: Mvh vanskelig bruker og vanedyr :p:hilarious::hilarious:
Nja. Det er ganske bra tilpasset mobil enhet. Riktig størrelse på skrift og alt. Men skjønner at det er en vanesak. Men tenk på alt du får glipp av hvis du ikke logger inn på nettleseren da ;)

Nja. Det er ganske bra tilpasset mobil enhet. Riktig størrelse på skrift og alt. Men skjønner at det er en vanesak. Men tenk på alt du får glipp av hvis du ikke logger inn på nettleseren da ;)

Skriftstørrelse ja.

Men tungvindt likevel
Og definitivt vanesak.

Jeg likte jo appen på mobil bedre enn nettleser på pc. På mobil mister nettleser de fordelene den har på pc (skjerm. Fanebasert bruk (joda. Mulig. Men ikke samme effekt) etc)

Last edited:
Da har vi klart 1 av 10 dager på del 1 og del 2, om jeg forstod det riktig..? :)
Og begynner komme ajour i forhold til del 3..

Spennende [emoji3]

Jeg skjønte ikke helt reglene. Er utfordringene totalt sett for alle på forumet?
*Fersk*

Back
Topp