Den store overtidstråden

En tråd i 'Juli 2016' startet av Junibarn84, 1 Jul 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Sånn har jeg det nå, og mannen ba meg holde meg unna. Det hjelper at andre tenker/har tenkt sånn :)

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Så lenge baby har der bra, så driter de i mora.

• Morsom Morsom x 1
  3. junibebi89 Gift med forumet

Haha uff sorry men ja desverre, de driter i morra :p

4. Mozzarella Elsker forumet

Jeg har hatt mye mageknipe i natt. Ikke mensenvondt liksom, men knipe rett og slett. Kan ikke huske at jeg hadde det sist så det varierer nok. Det var nederst i magen ved trusekanten. Sist hadde jeg sterkere murringer før det braka løs på morgenen. Har vært oppe en del på do i natt uten at jeg har følt det var noe annerledes egentlig. Var fortsatt litt bitter i 3 tiden over at jeg var like gravid :p

5. Mozzarella Elsker forumet

Ja. Så HATER jeg når folk sier sånn: "Har du prøvd å gå turer? Opp å gå!" Eller: "Fødselen går lettere i gang om du bare slapper av".

Som om jeg velger å gå gravid på overtid? Det er ikke fordi jeg ikke har PRØVD nok! Jeg er jo den som er mest lei :arghh:

Haha, jeg var ikke lett å ha i hus i går :rolleyes:

• Liker Liker x 2
  6. junibebi89 Gift med forumet

Ja jeg husker ikke helt hvordan mensen smertene er lengre:p. Men er fortsatt vondt.. akkurat der ved du sier, ved truse kanten og rundt der, litt oppover i magen og ned i tissen.. og vært mye på nr 2 i dag, samt diaré. . Hem hem! Åååh kanskje det skjer noe for meg og...? Hva tror du?.. bare vær ærlig altså..

7. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Ja, eller sex eller stripping?
    Ja, men for helvete jordmora vil ikke strippe meg fordi jeg ikke er moden..

Familie og "ekte" venner maser ikke, men kollegaer (spesielt av mannen), kollegaene til venninnene mine (seriøst!) og noen på snap "hver gang du sender snap tror jeg det er baby"...ehhh..jeg driter i å leve frem til barnet er født.

• Enig Enig x 1
  8. Mozzarella Elsker forumet

Det høres jo ut som det nærmer seg, men så ble jeg lurt 173729 ganger :wacky: Trodde jo ikke helt på at det var fostervann selv om det rant ut av meg og jeg fikk rier etterpå, og det var jo faktisk ikke fostervann heller! Var like redd for å bli sendt hjem denne gangen. Huff, håper virkelig du er ferdig snart!

• Liker Liker x 1
  9. junibebi89 Gift med forumet

Åh ja gud det er til å bli helt koko av å bli lurt sånn hele tiden. Jeg har også vært inne flere ganger pga trodde også det var fostervann som kunne ha gått engang, mindre liv, blødning.. ja.. blir lei av å reise inn så er det liksom ingenting. Du er god du <3. Så hyggelig at du tar deg tid til å svare oss ventene <3. Håper også dette er noe....

10. Bkno4500052 Andre møte med forumet

Tre timer til jeg melder meg inn i denne gruppen...:arghh:

11. junibebi89 Gift med forumet

Kjipe greier altså:( :( :(

12. Bkno4500052 Andre møte med forumet

Veldig... Har prøvd å forberede meg på at det kan bli overtid, men alle har vel et liiite håp om at det skal skje før termin.. Gått fire dager over med de to første så jeg er egentlig ikke overrasket, men allikevel!:yuck:

• Liker Liker x 1
  13. junibebi89 Gift med forumet

Håper du er litt heldigere denne gangen:)

14. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Yey, 40+5 #himlemedøyene

15. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Fått overtidskontroll på sykehuset i uke 41+2..

16. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

• Morsom Morsom x 5
    • Liker Liker x 3
  17. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Så ringer svigermor igjen...

18. lillemor2012 Elsker forumet

Lat som du la deg tidlig:p

19. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Hun ringer mannen..og han ble sur.
    "Har hun ikke vært på kontroll?" Han "jo" og ferdig med det.

• Liker Liker x 1
  20. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

40+6

Del denne siden