Den store overtidstråden

Ja søren nå burde det skje noe, har også troa etter at du allerede har hatt en runde som var intens! Hva skjer når du kommer inn tro? Får du noe smertelindrene eller skal du prøve å holde deg? Krysser fingra for deg nå! <3

Var ikke vannet som hadde gått, for jeg hadde vannblære enda. Men har fått føderom! 5 cm åpning! Hurra. Da blir det fødsel i dag :D
Skal prøve uten epidural, gjorde det sist også. Brukte badekar. Men fyfader jeg hadde glemt hvor vonde de riene var altså :nailbiting:
 
Var ikke vannet som hadde gått, for jeg hadde vannblære enda. Men har fått føderom! 5 cm åpning! Hurra. Da blir det fødsel i dag :D
Skal prøve uten epidural, gjorde det sist også. Brukte badekar. Men fyfader jeg hadde glemt hvor vonde de riene var altså :nailbiting:

Jaa 5 cm åpning er jo halvveis :D. Woho! :). Endelig altså. Ja prøv så lenge du klarer, kanskje du klarer deg helt uten også:). Det sjal jeg prøve på også når den tid kommer:). Du er tøff! Og flink!! Husk å puste! :)<3 lykke til om du ikke klarer å skrive mer snart! :)
 
Jaa 5 cm åpning er jo halvveis :D. Woho! :). Endelig altså. Ja prøv så lenge du klarer, kanskje du klarer deg helt uten også:). Det sjal jeg prøve på også når den tid kommer:). Du er tøff! Og flink!! Husk å puste! :)<3 lykke til om du ikke klarer å skrive mer snart! :)

Tusen takk! ❤️ Håper det er din tur også snart!
 
Du har det på følelsen? :/. Ingen tegn hos deg i dag heller? Jeg har faktisk litt vondt i magen.. men tror det er bæsje problem ikke noe annet.. men må si jeg håååper det er noe mensmurring eller noe.. det er liksom vondt fra ned i tissen men bare på venstre side? :p og opp i magen.. fikk litt lyst til å vekke mannen for blir litt spent men er vel bare bæsje greier..

Ingen følelse, jeg vet. Jeg er helt umoden, så umoden at de ikke kan strippe ;)

Jeg kjenner absolutt ingenting.
 
Var ikke vannet som hadde gått, for jeg hadde vannblære enda. Men har fått føderom! 5 cm åpning! Hurra. Da blir det fødsel i dag :D
Skal prøve uten epidural, gjorde det sist også. Brukte badekar. Men fyfader jeg hadde glemt hvor vonde de riene var altså :nailbiting:

Woohhhooo!
Masse lykke til :)
 
Lykke til jenter :) Var selv på kontroll i dag. Og det var bare positivt :) 3cm åpning og veldig moden. Ble strippet, så håper det skjer noe mer nå i løpet av de nærmeste dagene. Ellers blir jeg satt igang på søndag :-D 7 dager over i dag.
 
Det gikk unna! 33 minutter etter jeg skrev siste meldinga her så var han ute! Rakk å prøve lystgassen, og plutselig var vi i gang å trykke! Hjelpes meg :hilarious: Godt å være ferdig nå :joyful:

Så enormt sjalu:D Nyt gutten,og tida❤️ Gratulerer så mye:D

(Nesten plagsomt å gå innpå her med alle som føder om dagen:p:oops:)
 
Åh, jeg har termin i dag, og hååååper at det skjer noe! Har liksom bestilt leveransen nå, så man tror jo at det skal skje... Heldig er dere som allerede har fått!
 
Det gikk unna! 33 minutter etter jeg skrev siste meldinga her så var han ute! Rakk å prøve lystgassen, og plutselig var vi i gang å trykke! Hjelpes meg :hilarious: Godt å være ferdig nå :joyful:

Gratulerer:)
 
Det gikk unna! 33 minutter etter jeg skrev siste meldinga her så var han ute! Rakk å prøve lystgassen, og plutselig var vi i gang å trykke! Hjelpes meg :hilarious: Godt å være ferdig nå :joyful:
Åååh, så moro :D Gratulerer så mye!!
 
Det gikk unna! 33 minutter etter jeg skrev siste meldinga her så var han ute! Rakk å prøve lystgassen, og plutselig var vi i gang å trykke! Hjelpes meg :hilarious: Godt å være ferdig nå :joyful:

Jippi! Endelig :) Gratulerer så mye, deilig å være ferdig.
 
Er det ikke litt rart å være på overtid med en sjekk i uka?

Skal til vanlig JM neste onsdag, 41+3.
 
Det gikk unna! 33 minutter etter jeg skrev siste meldinga her så var han ute! Rakk å prøve lystgassen, og plutselig var vi i gang å trykke! Hjelpes meg :hilarious: Godt å være ferdig nå :joyful:
Hurra og gratulerer! Tenker det er deilig å være ferdig ja:D
 
Er det ikke litt rart å være på overtid med en sjekk i uka?

Skal til vanlig JM neste onsdag, 41+3.

Enig. Har også tenkt på det.. rart.. men de vil jo ikke sette i gang med mindre det er høyst nødvendig virker det som..
 
Tusen takk! Jeg var ordentlig sint i går over at han aldri hadde tenkt seg ut av magen. Måtte holde meg unna både Facebook og BV så jeg slapp å se alle de nyfødte babyene, så skjønner godt at dere andre også er lei. Håper de kommer snart ❤️
 
Tusen takk! Jeg var ordentlig sint i går over at han aldri hadde tenkt seg ut av magen. Måtte holde meg unna både Facebook og BV så jeg slapp å se alle de nyfødte babyene, så skjønner godt at dere andre også er lei. Håper de kommer snart ❤️

Takk vennen du er god <3. Du fortjente virkelig å bli ferdig nå etter den rundgang en du hadde på sykehuset og har jo hatt mye tegn føre. Hadde du noe vondt i magen før det skjedde tro? Jeg har hatt litt vondt i magen i hele dag.. nederst i magen liksom.. kanskje litt sånn mensen vondt.. og vondt i tissen.. tror ikke det har vært bekken smerter fordi det kjennes liksom ut som det er i kjøttet.. Uff leter etter noe nå..
 
Back
Topp