Den store overtidstråden

Dag fire på overtid, de to forrige gangene startet begge av seg selv på fjerde dagen, tviler sterkt på at noe skal skje i dag!!!! Overtidskontroll på onsdag, håååååper det skjer noe før den tid! Er så lei! Mas fra ALLE kanter!!
 
Er det bedre å slappe av og ta det med ro? Eller skal man gå tur og være litt aktiv for å trigge?

Jordmora sa at jeg måtte få all hvilen jeg kunne, men jeg kan ikke ligge stille hele dagen. Blir gal!

Hva gjør dere?
 
Er det bedre å slappe av og ta det med ro? Eller skal man gå tur og være litt aktiv for å trigge?

Jordmora sa at jeg måtte få all hvilen jeg kunne, men jeg kan ikke ligge stille hele dagen. Blir gal!

Hva gjør dere?
Jeg ligger mest mulig og ruger jeg. Jm sa ingenting på kontroll i dag, men mamma "foreslår" at jeg begynner å gå tur nå. Hahaha. Har jo hørt om å gå i trapper osv.. men kroppen min har lyst til å hvile så da gjør jeg det:)

Hvis du blir gal av å ligge stille og har lyst og ork til å bevege deg uten å bli utslitt så er jeg sikker på at det er helt topp det og!:)
 
Dag fire på overtid, de to forrige gangene startet begge av seg selv på fjerde dagen, tviler sterkt på at noe skal skje i dag!!!! Overtidskontroll på onsdag, håååååper det skjer noe før den tid! Er så lei! Mas fra ALLE kanter!!
Ja det er kjedelig å gå og vente:eek: er vant til å være mye alene og nå har jeg flyttet til mamma og de (nærmere sykehuset) og kjenner jeg er litt følsom for å bli spurt om endringer i kroppen osv. Vil helst bare være i fred:p
 
Ja det er kjedelig å gå og vente:eek: er vant til å være mye alene og nå har jeg flyttet til mamma og de (nærmere sykehuset) og kjenner jeg er litt følsom for å bli spurt om endringer i kroppen osv. Vil helst bare være i fred:p


Samme her! Mest lyst å låse meg inne på soverommet til jeg skal på overtidskontroll på onsdag!! Svigermor er hos oss å skal passe ungene når vi må dra, hun får tlf hele tiden om ting ikkje skjer snart!!!!! Blir gal!:banghead::mad:
 
Samme her! Mest lyst å låse meg inne på soverommet til jeg skal på overtidskontroll på onsdag!! Svigermor er hos oss å skal passe ungene når vi må dra, hun får tlf hele tiden om ting ikkje skjer snart!!!!! Blir gal!:banghead::mad:
Haha håpløst..:/ Ja jeg har lukket meg inn på rommet nå. Skikkelig usosial.
 
Førstedag på overtid. Blie gal. Er så tungt og vondt i beina(vann). Håper hun kommer snart. Sliten og supertrøtt så orker ikke å gå tur heller :(
 
Sov i en times tid, våknet med masse energi og dro yogamatta mi ut. Den har ikke vært ute på lenge. Veldig deilig å strekke litt. Nå blir det en liten gåtur og så skal jeg be til høyere makter om at det skjer i natt!!
 
Hadde jeg hat muligheten til å gå ut hadde jeg gjort det.

Men- jeg er helt invalid og lamma. Har vært det i flere uker.

Veksler mellom sofaen og senga. Gjør ikke noe.
Sover ikke om natta da, så sover litt på dagen.
 
Hadde jeg hat muligheten til å gå ut hadde jeg gjort det.

Men- jeg er helt invalid og lamma. Har vært det i flere uker.

Veksler mellom sofaen og senga. Gjør ikke noe.
Sover ikke om natta da, så sover litt på dagen.
Kontroll i morra ikke sant? Har du fått sovet noe i dag?
Kan ikke heller gå, da begynner alt å skrangle...
 
Termin idag, 50 minutter til en ny dag. Føler meg spylei av overtid allerede..
 
Dag 9 på overtid
 
Kontroll i morra ikke sant? Har du fått sovet noe i dag?
Kan ikke heller gå, da begynner alt å skrangle...

Ja, fikk sovet litt på dagen i dag. Ikke så verst natt heller i natt.

Kontroll må kl 0930, får bare en igangsettelse plan. Samt vanlig sjekk, CTG, urin, BT, ul..
 
En uke over i dag. Skal på ovdrtidskontroll i morgen og dersom hun ikke kommer selv innen fredag, så blir det nok igangsetting da. Satser hardt på at hun kommer selv før den tid :)
 
En uke over i dag. Skal på ovdrtidskontroll i morgen og dersom hun ikke kommer selv innen fredag, så blir det nok igangsetting da. Satser hardt på at hun kommer selv før den tid :)
Jeg er en uke over i morgen og skal også inn på fredag. De snakket om stripping da. Satser også hardt på at han kommer av seg selv, ser mørkt på noe igangsetting...
 
Vært på overtidskontroll i dag, ungen har det alt for fint i magen enda! skal tilbake på fredag, da er jeg 8 dager på overtid!!! Håper virkelig ting skjer da!!!!!! Blir så møkklei å sur! De siste dagene har jeg vært så ufattelig varm, svetter hele tiden! Balt er bare ekkelt nå!!:arghh::arghh:
 
10 dager over!
 
Back
Topp