Den store overtidstråden

Jeg antar jeg kan hoppe inn her nå, termin i dag og null tegn. Spennende å se om snuppa i magen bestemmer seg for å komme snart eller om jeg må vente helt ut :)

Har allerede begynt å få meldinger med spm. om noe har skjedd...
 
Jeg er en uke over i morgen og skal også inn på fredag. De snakket om stripping da. Satser også hardt på at han kommer av seg selv, ser mørkt på noe igangsetting...

Her kom hun i dag morges av seg selv, hun hadde visst ikke tenkt seg på overtidskontroll ;-)

Lykke til på fredag om han ikke kommer før!
 
Da ønsker jeg meg selv velkommen inn på overtidslista. 1 dag over og ingen tegn på noen ting!
 
Var på kontroll (7dager over)da du spurte. Ble igangsatt da så ble litt stille fra meg ;-)
Var det noen grunn til at du ble igangsatt samme dag som overtidskontrollen, eller var du bare "heldig"? :)

Hehe, jeg håper så gjerne jeg får igangsetting til uka om ingenting skjer, men redd for at jeg må vente til mandag 25. :p
 
Var det noen grunn til at du ble igangsatt samme dag som overtidskontrollen, eller var du bare "heldig"? :)

Hehe, jeg håper så gjerne jeg får igangsetting til uka om ingenting skjer, men redd for at jeg må vente til mandag 25. :p
Var vel pga han ble estimert til over gjennomsnittet. UL sa 3900 men legen mente 4200 etter å ha kjent på magen. Så han sa bare at vi setter deg igang, jeg hadde muligheten til å vente da, men fant ut igangsetting var best. Hadde ikke orket å gå og grue meg til igangsetting en uke til om ikke noe hadde skjedd. Samt at vi har 1,5t til sykehuset, greit å slippe tur opp noen dager senere for ny sjekk.
Like greit igrunn, 4510g med baby som skulle ut.
 
Var vel pga han ble estimert til over gjennomsnittet. UL sa 3900 men legen mente 4200 etter å ha kjent på magen. Så han sa bare at vi setter deg igang, jeg hadde muligheten til å vente da, men fant ut igangsetting var best. Hadde ikke orket å gå og grue meg til igangsetting en uke til om ikke noe hadde skjedd. Samt at vi har 1,5t til sykehuset, greit å slippe tur opp noen dager senere for ny sjekk.
Like greit igrunn, 4510g med baby som skulle ut.
Da tenker jeg det var godt å bli satt i gang :) Gratulerer så mye med baby! :)
 
Da tenker jeg det var godt å bli satt i gang :) Gratulerer så mye med baby! :)
Takk :)
Tja, var skummelt... Men likevel godt ja. Storebroren rakk akkurat å treffe lillebror før han dro på 14 dagers ferie, og det motiverte meg også litt til å takke ja den dagen.
 
Er på sykehuset nå. De skal bestemme om jeg skal settes i gang eller ikke. Har vært her siden kl 12, og er så lei!! Venter på legen som har det travelt visstnok. Vil bare hjem nå. Sukk...
 
Er på sykehuset nå. De skal bestemme om jeg skal settes i gang eller ikke. Har vært her siden kl 12, og er så lei!! Venter på legen som har det travelt visstnok. Vil bare hjem nå. Sukk...
Håper de har tid til deg snart :) Alltid kjedelig med ventetid på sykehusene..
 
4 her, og hver dag blir lenger og lenger...
Har du time på sykehuset imorgen, på dag 7? :)
Ja det har jeg. Har allerede fått time til igangsetting på onsdag. Men har fortsatt håp om at det skal starte naturlig før det.

Lykke til med ventingen! Håper den ikke bli så lang for deg!
 
Da har jeg blitt satt i gang med ballong. Og jeg må være her i natt til min store fortvilelse. Men de vil holde et øye med bebis, og det er må de jo få lov til.
Er litt lei meg for at det ble sånn her, men det viktigste er jo at alt går bra med oss begge to.
 
Da har jeg blitt satt i gang med ballong. Og jeg må være her i natt til min store fortvilelse. Men de vil holde et øye med bebis, og det er må de jo få lov til.
Er litt lei meg for at det ble sånn her, men det viktigste er jo at alt går bra med oss begge to.
Jeg ble satt i gang med ballong for snart to uker siden. Tror ballongen er en fin måte å starte på, funket til modning her i alle fall, selv om det måtte litt mer til :)
 
Da har jeg blitt satt i gang med ballong. Og jeg må være her i natt til min store fortvilelse. Men de vil holde et øye med bebis, og det er må de jo få lov til.
Er litt lei meg for at det ble sånn her, men det viktigste er jo at alt går bra med oss begge to.
Lykke til!!!!!
 
Da kan jeg også joine denne tråden. På overtid idag. Hadde forventet å ha født allerede da jeg har hatt rier av og på i to uker nå, og begge de andre fødslene mine skjedde før. Prøver å være positiv, men ikke bare bare når man er sliten, lei og utslitt, og bare blir lurt gang på gang :meh:

Håper vi som er igjen her inne snart får våre søte små!
 
Back
Topp