Den store overtidstråden

Gratulerer så mye :)

Heldige deg, kjenner jeg er litt (les. veldig) misunnelig. Dag 2 over idag, og tørr ikke stole på de tegnene jeg har lengre, de bare lurer meg :meh: Mini kommer vel når den er klar :)
Takk :) skal krysse fingrene for at det starter hos deg også snart :) jeg hadde sterke kynnere et par dager før som bare dabbet av etter noen timer så det er håp:)
 
Da kom han endelig, 13 dagen på overtid! I går formiddag etter mange og lange timer!! Dette tok sin tid, men åh så verdt det! Hold ut, alt er glemt når du får gullet på brystet!
 
Da kom han endelig, 13 dagen på overtid! I går formiddag etter mange og lange timer!! Dette tok sin tid, men åh så verdt det! Hold ut, alt er glemt når du får gullet på brystet!

Gratulerer :)
 
Da kom han endelig, 13 dagen på overtid! I går formiddag etter mange og lange timer!! Dette tok sin tid, men åh så verdt det! Hold ut, alt er glemt når du får gullet på brystet!
Gratulerer så mye! :)
 
Termin idag å ikke et tegn så melder meg inn på overtid:p
Ny kontroll mandag da kunne vi snakke om igangsettelse.Møkka leger
 
Termin idag å ikke et tegn så melder meg inn på overtid:p
Ny kontroll mandag da kunne vi snakke om igangsettelse.Møkka leger
Enig... Var på sykehuset i dag og hadde mine håp om igangsettelse før helga. Er 8 dager over. Men neeida. Her skal det ikke gå en dag før man har gått 11 dager over :p
Starter igangsettelse på søndag klokken 10.00!

Er ikke vits å tenke på at noe skal skje før. Mini i magen stortrives og har nok ikke tenkt seg noe sted før hun må :p
 
Enig... Var på sykehuset i dag og hadde mine håp om igangsettelse før helga. Er 8 dager over. Men neeida. Her skal det ikke gå en dag før man har gått 11 dager over :p
Starter igangsettelse på søndag klokken 10.00!

Er ikke vits å tenke på at noe skal skje før. Mini i magen stortrives og har nok ikke tenkt seg noe sted før hun må :p
Da har du i alle fall en dato å forholde deg til, tenker jeg :) Plutselig er babys her! Jeg har allerede glemt hvor slitsomt det var å gå 11 dager på overtid ;)
 
Da har du i alle fall en dato å forholde deg til, tenker jeg :) Plutselig er babys her! Jeg har allerede glemt hvor slitsomt det var å gå 11 dager på overtid ;)
Det er helt sant, og det er jeg veldig glad for :) Blir to lange dager frem til søndagen, men er heldigvis ikke lenge til vi får møte henne :)
 
Enig... Var på sykehuset i dag og hadde mine håp om igangsettelse før helga. Er 8 dager over. Men neeida. Her skal det ikke gå en dag før man har gått 11 dager over :p
Starter igangsettelse på søndag klokken 10.00!

Er ikke vits å tenke på at noe skal skje før. Mini i magen stortrives og har nok ikke tenkt seg noe sted før hun må :p

Kjenner jeg freser bare tanken på kontroll på mandag.Føler det er null vits i når de ikke får målt henne likevel,og ikke hører et ord av det jeg sier

Masser av lykke til på søndag,håper det går raskt i gang:)
 
Kjenner jeg freser bare tanken på kontroll på mandag.Føler det er null vits i når de ikke får målt henne likevel,og ikke hører et ord av det jeg sier

Masser av lykke til på søndag,håper det går raskt i gang:)
Tusen takk!! :)
 
Hvordan går det med dere overtidsdamer? Har det vært noen fødsler i det siste? :)
 
Er her enda:wacky:
Var på kontroll idag å hadde 3-4 cm åpning,og helt myk.Heldigvis så blir jeg satt i gang onsdag:D
Men da kan det jo skje når som helst uansett :D Spennende!
 
Føler med dere, damer. Jeg har ikke termin før om tre dager (29.juli), men føler jeg allerede er på overtid - meget dårlig utgangspunkt!!
 
Dag 5 på overtid:wtf:
Mye murringer i natt,men nada idag.En god del (sorry detaljer:p ) brun utflod idag.Jentene er reist på overnatting,så nå bør det ikke snubble inn en haug fødende i natt så jeg får komt i gang i morgen som planlagt:D
 
Back
Topp