TakkGratulerer så mye
Heldige deg, kjenner jeg er litt (les. veldig) misunnelig. Dag 2 over idag, og tørr ikke stole på de tegnene jeg har lengre, de bare lurer megMini kommer vel når den er klar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye
Heldige deg, kjenner jeg er litt (les. veldig) misunnelig. Dag 2 over idag, og tørr ikke stole på de tegnene jeg har lengre, de bare lurer megMini kommer vel når den er klar
![]()
Godt å høreTakkskal krysse fingrene for at det starter hos deg også snart
jeg hadde sterke kynnere et par dager før som bare dabbet av etter noen timer så det er håp
![]()

Da kom han endelig, 13 dagen på overtid! I går formiddag etter mange og lange timer!! Dette tok sin tid, men åh så verdt det! Hold ut, alt er glemt når du får gullet på brystet!
Gratulerer så mye!Da kom han endelig, 13 dagen på overtid! I går formiddag etter mange og lange timer!! Dette tok sin tid, men åh så verdt det! Hold ut, alt er glemt når du får gullet på brystet!
Enig... Var på sykehuset i dag og hadde mine håp om igangsettelse før helga. Er 8 dager over. Men neeida. Her skal det ikke gå en dag før man har gått 11 dager overTermin idag å ikke et tegn så melder meg inn på overtid
Ny kontroll mandag da kunne vi snakke om igangsettelse.Møkka leger
Da har du i alle fall en dato å forholde deg til, tenker jegEnig... Var på sykehuset i dag og hadde mine håp om igangsettelse før helga. Er 8 dager over. Men neeida. Her skal det ikke gå en dag før man har gått 11 dager over![]()
Starter igangsettelse på søndag klokken 10.00!
Er ikke vits å tenke på at noe skal skje før. Mini i magen stortrives og har nok ikke tenkt seg noe sted før hun må![]()
Det er helt sant, og det er jeg veldig glad forDa har du i alle fall en dato å forholde deg til, tenker jegPlutselig er babys her! Jeg har allerede glemt hvor slitsomt det var å gå 11 dager på overtid
![]()
Enig... Var på sykehuset i dag og hadde mine håp om igangsettelse før helga. Er 8 dager over. Men neeida. Her skal det ikke gå en dag før man har gått 11 dager over
Starter igangsettelse på søndag klokken 10.00!
Er ikke vits å tenke på at noe skal skje før. Mini i magen stortrives og har nok ikke tenkt seg noe sted før hun må![]()
Tusen takk!!Kjenner jeg freser bare tanken på kontroll på mandag.Føler det er null vits i når de ikke får målt henne likevel,og ikke hører et ord av det jeg sier
Masser av lykke til på søndag,håper det går raskt i gang![]()
Hvordan går det med dere overtidsdamer? Har det vært noen fødsler i det siste?![]()

Men da kan det jo skje når som helst uansettEr her enda
Var på kontroll idag å hadde 3-4 cm åpning,og helt myk.Heldigvis så blir jeg satt i gang onsdag![]()
Men da kan det jo skje når som helst uansettSpennende!