Den store overtidstråden

Da kan jeg også joine denne tråden. På overtid idag. Hadde forventet å ha født allerede da jeg har hatt rier av og på i to uker nå, og begge de andre fødslene mine skjedde før. Prøver å være positiv, men ikke bare bare når man er sliten, lei og utslitt, og bare blir lurt gang på gang :meh:

Håper vi som er igjen her inne snart får våre søte små!
Håper jeg og! Dag 5 over i dag, kontroll hos legen kl. 10:00. Om jeg skal slippe den timen må noe skje snart.
 
Jeg ble satt i gang med ballong for snart to uker siden. Tror ballongen er en fin måte å starte på, funket til modning her i alle fall, selv om det måtte litt mer til :)
Ble det modningspiller i tillegg?
Her ble det masse rier til å begynne med, så dabbet det helt av. Nå er det bare stille der... Vil så gjerne få møte lillemann! Det tar jo så lang tid!!
 
Føler med alle på overtid..
Er ikke på overtid men er så lei at jeg skulle trodd jeg var på dag 100 på overtid hehe...
 
Føler med alle på overtid..
Er ikke på overtid men er så lei at jeg skulle trodd jeg var på dag 100 på overtid hehe...

Sjææl.. 3 dager til termin, har hatt maserier og ordentlig men svake rier av og på i snart 2 uker. Hver gang de kommer blir jeg super lykkelig å gleder meg til de skal ta seg opp, men det gjør de jo så klart aldri, så her sitter jeg, drit lei og skuffet. Fødte 11 dager før termin sist, og alle spådde meg å føde før nå og, men nå skal jeg helt sikkert gå maks over tiden!!! Og da døøør jeg, for jeg orker ikke mer jeg assa, dette er tortur! Håper hvertfall sykehuset setter meg i gang for på overtid om det skulle komme til det!
 
Masser av lykke til:)

Føler jeg er hundre dager på overtid ,folk maser å magen maser.Men hun har pokker ikke tenkt seg ut:( 3 dager til termin:wtf:
Tusen takk! Håper du kommer i gang kjapt!
Jeg må nok være her på sykehuset et par dager før noe skjer... Kjenner at dette ikke var helt det jeg så for meg. Uforutsigbare greier disse fødslene! Enkelte ting kan visst ikke planlegges.
 
Eg blei satt igang i går. Får tbl. Så må inn kvar 2t på sjekk, så har bodsatt meg på sjukehushotellet :) håpe det får fortgang i seg og at eg slippe 2 heile døgn med piller :(
 
Tusen takk! Håper du kommer i gang kjapt!
Jeg må nok være her på sykehuset et par dager før noe skjer... Kjenner at dette ikke var helt det jeg så for meg. Uforutsigbare greier disse fødslene! Enkelte ting kan visst ikke planlegges.

Takk,håper det:) men blir vel den pokkers igangsettelsen denne gang også.
Håper pillen virker raskt,den virket på under timen på meg sist så krysser fingrene for deg:)
 
Blir muligens satt i gang på torsdag hvis ting går etter plan og ingenting skjer før. Lille snuppa i magen ble estimert til 3600g i dag og -4,5% på sykehuset i dag :) Gleder oss til å få møte henne nå! ❤️
 
Kan vel sette en fot inn her siden termin er i dag og har ingen tegn til at baby vil ut enda :/
 
Dag 6 over i dag... Her skjer det ingen ting, null tegn. Eneste er på kvelden, hvor jeg får litt sterkere kynnere. Formen min er irriterende fin, utenom at jeg ikke får sove om natta. Kroppen min kommer ikke til å forstå at babyen skal ut uten at den får hjelp til det :p Det begynner jeg å bli ganske sikker på.

Jaja, blir vel satt i gang mot slutten av uka, forhåpentligvis :)
 
Termin i morgen så hvis ting ikke skjer innen da så blir det overtid på meg også:-/. Hadde håpet lillebror ville vært her nå siden storebror kom dagen før termin:)
 
Klokken har bikket 00, og jeg jubler for å være 1 hel uke på overtid :D

... Hvor blir det av mini i magen?
 
Back
Topp