Den store overtidstråden

40+4.

Redigert for å legge til.. Ligger fortsatt i seng, kl er knapt ni og har allerede fått sånn tre fire meldinger om noe har skjedd. Blir lange dag idag.
 
Last edited:
40+4.

Redigert for å legge til.. Ligger fortsatt i seng, kl er knapt ni og har allerede fått sånn tre fire meldinger om noe har skjedd. Blir lange dag idag.

Er det bare oss to på overtid igjen?

Jeg kommer til å gå lengst av alle her inne. Tro meg!
Gjorde det sist også.
 
Er det bare oss to på overtid igjen?

Jeg kommer til å gå lengst av alle her inne. Tro meg!
Gjorde det sist også.
Det er det nok ikke men kan begynne å lure.
Syns de som har hatt tunge svangerskap burde sluppet det på toppen av alt...

Fødte 40+3 sist.. Håper jeg slipper så mye mer nå, merker litt tegn nå så håper inderlig noe skjer nå idag. Blodig slim, litt takvis med menssmerter og urolig mage... Så skal ta å begynne å vaske og rydde litt og håpe det tar seg opp og ikke bare er lureri
 
Det er det nok ikke men kan begynne å lure.
Syns de som har hatt tunge svangerskap burde sluppet det på toppen av alt...

Fødte 40+3 sist.. Håper jeg slipper så mye mer nå, merker litt tegn nå så håper inderlig noe skjer nå idag. Blodig slim, litt takvis med menssmerter og urolig mage... Så skal ta å begynne å vaske og rydde litt og håpe det tar seg opp og ikke bare er lureri

Og jeg kjenner som vanlig intet!
 
Jeg kommer til å joine dere i morgen:p skjer ingenting foreløpig:) så akkurat på kalenderen som viser to uker av ganga og tenkte på at i løpet av neste ark blir vi tobarnsforeldre:eek: sykt
 
Når du logger inn på Libero for å registrere bleiekode og det står "velkommen til babyfasen, din baby har nå kommer"...
 
Er det bare oss to på overtid igjen?

Jeg kommer til å gå lengst av alle her inne. Tro meg!
Gjorde det sist også.
Er her jeg også... en uke over... drittlei men har samtidig panikk for igangsetting
 
Er her jeg også... en uke over... drittlei men har samtidig panikk for igangsetting

Jeg kunne blitt igangsatt anytime...vet jo at det skjer uansett så..
 
Jeg kunne blitt igangsatt anytime...vet jo at det skjer uansett så..
Jo men her er det alt av inngrep og komplikasjoner jeg er redd, ikke selve fødselen. Gruer meg feks ikke til vonde rier
 
Jo men her er det alt av inngrep og komplikasjoner jeg er redd, ikke selve fødselen. Gruer meg feks ikke til vonde rier

Jeg ble igangsatt sist også, sikkert derfor jeg ikle frykter det. Vet ikke om annet..
 
Jeg ble igangsatt sist også, sikkert derfor jeg ikle frykter det. Vet ikke om annet..
Sist gikk vannet dagen før menstermin/4 dager før ul termin, så jeg forventet ikke gå over denne gangen.... så det stresser meg :p
 
1 uker over, men fra nå av går der bare nedover!
 
Da er jeg på overtid:D vet fortsatt ikke om jeg vil noe skal skje ennå... Så heier foreløpig på dere andre:p
 
8 dager over!
Døgn tre uten søvn.
 
4 dager over... Var så sikker på at det kom til å skje noe i helga, men den gang ei. Nå er alt bare stille..
 
Uff :/ får håpe det skjer noe hos deg snart..jeg sover også utrolig dårlig for tiden å våkner av den minste lyd :/

Mitt håp er fredag, klamre meg til den dagen.
Jeg kommer ikke til å starte av meg selv..har overtidskontroll i morgen for å legge en plan...jeei jeei.
 
Back
Topp